چالش‌ها و مشکلات پیش روی کانون‌های آگهی و تبلیغات بررسی شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۸:۰۴
کد خبر: ۵۲۴۲۷۸
مشکلات و چالش‌های پیش روی کانون‌های آگهی و تبلیغات خراسان جنوبی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نمایندگانی از اداره کل مالیات، تامین اجتماعی و شهرداری بیرجند مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا،مسئولان کانون‌های آگهی و تبلیغات خراسان جنوبی با دعوت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گرد هم جمع شدند تا مشکلات و چالش‌های پیش روی حوزه کاری خود را مطرح کنند.

در این جلسه برخی از مدیران کانون‌های آگهی تبلیغات استان خواستار تعریف دقیق و تشریح و تبیین "ارزش افزوده" در  حوزه کاری خود شدند و بر این موضوع تأکید داشتند که طبق قانون این کانونها باید از پرداخت مالیات معاف باشند.

 پاک‌گهر معاون حسابرسی مالیات‌های مستقیم اداره کل امور مالیاتی استان نیز در این رابطه گفت: تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر برای تمامی موسسات فرهنگی که از مالیات معاف هستند لازم و ضروری است.

وی با تشریح بند «ل» ماده 139 قانون مالیاتهای مستقیم گفت: "فعالیت‌های انتشاراتی و مطبوعاتی‌، فرهنگی و هنری که به ‌موجب مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شوند از پرداخت مالیات معاف است‌" که بر اساس این تعریف مسئولان کانون‌های آگهی تبلیغات خواستار مشخص شدن وضعیت کانونها در پرداخت مالیات شدند.

در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی از نمایندگان اداره کل مالیات، تامین اجتماعی و شهرداری بیرجند خواست جلساتی مجزا با حضور نمایندگان کانون‌های آگهی و تبلیغات برگزار شود تا تمامی ابهامات و سوالات آنها پاسخ داده شود که مورد موافقت قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز