خط‌کشی ترافیکی خیابان‌های سطح شهر سربیشه اجرا شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۷:۵۴:۵۰
کد خبر: ۵۲۷۷۴۴
شهردار سربیشه از اجرای خط‌کشی ترافیکی خیابان‌های سطح شهر سربیشه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا،حسین زینلی ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های طرح استقبال از بهار از اجرای عملیات خط‌کشی معابر اصلی شهر سربیشه در آستانه فصل بهار و استقبال از نوروز خبر داد و اظهار داشت: خط‌کشی خیابان‌های سطح شهر از علائم ترافیکی مهم محسوب می‌شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و تأثیر فراوانی در روان‌سازی ترافیک دارد.

وی افزود: هدف از انجام خط‌کشی در خیابان‌ها و معابر فراهم آوردن محوری قابل‌رؤیت در طول شبانه‌روز و تسهیل در امر عبور و مرور برای مسافران نوروزی و همشهریان در شهر است.

شهردار سربیشه  بیان کرد: هرساله پس از پایان فصل سرما و در پیش بودن فصل بهار و نوروز، طرح استقبال از بهار در حوزه‌های مختلف شهرداری به اجرا در می‌آید تا در یک طرح جهادی و فراگیر، فضای دیداری شهر زیباسازی شود و مشکلات خدماتی، نظافتی و عمرانی شهر برطرف شود.

زینلی تصریح کرد: شهر سربیشه یکی از مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی است و بسیاری از مسافران که از مسیر مشهد به زاهدان و برعکس در رفت و آمدند جهت استراحت چند ساعتی را در سربیشه می‌گذرانند به همین منظور علاوه بر زیباسازی و بهسازی فضاهای سبز بوستانهای محلی، گل آرایی میادین ورودی شهر، زیباسازی بلوارهای اصلی و پرتردد، نصب تابلوهای مسیرنما جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی از حاشیه جاده ، شستشو و نظافت کانالها و مخصوصاً لکه ‌گیری و آسفالت معابر حفاری شده در قالب طرح استقبال از بهار در دستور کار هریک از واحدهای زیباسازی، عمران، ترافیک، خدمات شهری و فضای سبز قرار گرفته است.

وی گفت: فعالیتهای زیرساختی طرح استقبال از بهار در قالب کاشت درختان، رفع معضلات ترافیکی و عمرانی از ابتدای اسفند ماه تا نیمه این ماه به اجرا در می‌آید و اقدامات زیباسازی و شستشو و رفت و روب شهر در  نیمه دوم اسفند ماه اجرا می‌شود.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز