برگزاری همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز درمیان

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۶:۵۶
کد خبر: ۵۴۲۴۵۶
برگزاری همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز درمیان
نوزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار شهرستان درمیان در سالن تربیت اردوگاه پیشتازان انقلاب اسلامی گزند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،نوزدهمین جشنواره تجلیل  از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار شهرستان درمیان در سالن تربیت اردوگاه پیشتازان انقلاب اسلامی گزند برگزار شد. 

حسین مهران‌فر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان در این مراسم با اشاره به تعهد ۲ میلیاردتومانی خیرین از هجدهمین جشنواره تاکنون اظهار کرد : با کمک خیرین نیک اندیش این مبلغ صرف مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری گردیده است . 

وی افزود: با توجه به تبلیغات‌خوبی که در زمینه انجام امورخیر انجام شده است، می‌توان گفت نیمی از مجموع همکاران در آموزش و پرورش شهرستان درمیان در امر مدرسه یاری همکاری دارند و در زمینه خرید لباس فرم مدارس و خرید لباس و پوشاک زمستانه کمک کرده‌اند. 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی رهبر انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیان کرد : در راستای تولیدی‌کردن هنرستان‌های شهرستان گام‌های موثری برداشته‌ایم و با کمک خیرین مواد اولیه برای تولیدی کردن هنرستان‌ها خریداری و این مواد در اختیار مدارس مربوطه قرار خواهد گرفت تا از سال تحصیلی آینده دوخت لباس فرم مدارس توسط هنرستان‌ها انجام شود. 

دبیر شورای آموزش وپرورش شهرستان درمیان نیز از کمک‌های مالی خیرین در همین همایش خبر داد و افزود: مبالغ جمع‌آوری شده از خیرین برای ساخت یک آموزشگاه برای دانش آموزان روستای طاغان که توسط خیرین نیک اندیش تعهد داده شد، ساخته خواهد شد . 

فرماندار شهرستان درمیان نیز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان درمیان اظهار کرد : ساخت و تجهیز مدارس در مناطق محروم و مرزی از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش خیرین مدرسه ساز در این مورد کلیدی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز