مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در بیرجند:

صددرصد سیستم‌های مبادله در کشور به صورت هوشمند فعالیت می‌کنند

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۱۸:۵۴
کد خبر: ۵۴۵۱۴۶
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به نوین‌سازی و هوشمندسازی پست گفت: در حال حاضر صددرصد سیستم های مبادله در کشور به صورت هوشمند فعالیت می کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا،حسین مهری  با بیان اینکه جهت‌گیری پست باید مطابق نیاز روز دنیا باشد، اظهار داشت: امروز جهت‌گیری روز دنیا در پست به سمت کالا‌‌، تجارت الکترونیک و اسناد است.

 

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران افزود: قبل از آغاز به کار دولت یازدهم شرکت پست حدود 3 هزار و 550 میلیارد ریال بدهی داشته است.

 

مهری با اشاره به نوین‌سازی و هوشمندسازی پست تصریح کرد: در حال حاضر صددرصد سیستم‌های مبادله در کشور به صورت هوشمند فعالیت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه هوشمند‌سازی موجب اعتمادسازی بیشتر و کاهش هزینه‌های شرکت می‌شود، عنوان کرد: با استفاده از تجارت الکترونیک می‌توان محصولات استان را به راحتی به فروش رساند.

 

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به اینکه برای سالم‌سازی اقتصاد نیازمند شناسایی در مبادلات هستیم، افزود: خوشبختانه برجام فرصت بسیار خوبی برای توسعه همکاری‌های بین‌المللی در پست فراهم کرده است.

 

 مهری با بیان اینکه کشور ایران در هیئت مدیره شورای راهبردی در اتحادیه جهانی پست به عضویت درآمده است، گفت: در انتخابات این موضوع 103 کشور از 140 کشور به ایران رای دادند که این امر نشان از افزایش قدرت ایران در عرصه بین‌المللی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه مسیرهای پروازی نیز از 58 مسیر به 103 مسیر افزایش یافته است، افزود: به زودی نرم‌‌افزار AFC نیز در کشور نصب خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در پایان خاطرنشان کرد: کشور ایران در تیرماه سال جاری میزبان کنگره APPU خواهد بود.

 

نظر شما