فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح ایران برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) همواره آماده هستند

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۳:۲۵
کد خبر: ۵۴۶۲۰۲
نیروهای مسلح ایران برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) همواره آماده هستند
فرمانده ارشد آجا در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی دفاع می‌کنند گفت: نیروهای مسلح کشورمان اوضاع جهان را رصد کرده و برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) آماده جان‌فشانی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا،میر سرتیپ دوم ستاد قوام یوسفی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در بیرجند اظهار داشت: نیروهای مسلح در دفاع از قرآن و اسلام شهدای زیادی دادند.

وی با بیان اینکه ما تابع مکتبی هستیم که کشته شدن در راه خدا و ولایت افتخار است افزود: نیروهای نظامی و انتظامی تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی دفاع می‌کنند و در راستای تمامیت ارضی ایران کوشا هستند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: غیور مردان در نیروهای مسلح روز 29 فروردین را به عنوان یک مدال زرین و پرافتخار در کارنامه خود دارند و ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکنون 488 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

یوسفی افزود: در مجموع نیروهای نظامی و انتظامی و جوانان این مرز و بوم با 220 هزار شهید زنده و 40 هزار آزاده دین خود را برای دفاع از ایران اسلامی ادا کردند که در این راستا ارتش در برابر گروه‌های مخالف نظام در سراسر ایران برگ زرینی از افتخارات خود در دفاع از انقلاب اسلامی ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب با تغییر تاکتیک جنگ از سوی دشمن در برابر تمامی نقشه‌های شوم استکبار ایستادگی کردیم اظهار داشت: نیروهای مسلح همواره اوضاع جهان را رصد کرده و برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و ولایت، حفظ تمامیت ارضی آماده جان‌فشانی هستند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: دشمن در تمام جهان به اسم اسلام جنگ‌هایی را بر علیه مسلمانان ایجاد می‌کند  تا اسلام را خشن جلوه داده و از این طریق مسلمانان را بکشند.

 

نظر شما