رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی:

ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی شتاب می گیرد

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۷:۴۱
کد خبر: ۵۴۹۴۶۳
رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: این مجموعه جایگاه بسیار ممتاز و مطلوبی برای نقش‌آفرینی در عرصه اقتصاد ملی و بین المللی داد.

به گزارش خبرگزاری برنا،مرتضی صفدری‌زاده  اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی خود را مکلف می‌داند با تمام قوا و با خودباوری و داشتن نگاه به درون، به سوی اهداف متعالی پیش‌بینی شده در ماده یک قانون تشکیل مناطق ویژه اقتصادی گام بردارد.

وی افزود: این اهداف شامل افزایش صادرات غیرنفتی، ایجاد اشتغال مولد، جلب و تشویق سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، صادرات مجدد و در نهایت رونق اقتصادی و معیشتی مردم این خطه از میهن است.

رئیس منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: این مجموعه تلاش دارد در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی گام‌هایی استوار و پیوسته بردارد. 

منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی دروازه طلایی اقتصاد شرق کشور است

صفدری‌زاده ادامه داد: آنچه به ما در ادامه این مسیر افتخارآمیز انگیزه می‌دهد تذکرات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری درخصوص حمایت از تولید ملی و اهمیت دادن به امر ایجاد اشتغال و توسعه بخش خصوصی است.

وی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز مهم در حال توسعه شرق ایران، به دلیل برخورداری از مزایای ویژه و موقعیت جغرافیایی، وسعت کافی و استعدادهای منحصر به فرد و قرار گرفتن در حلقه طلایی کریدور بین‌المللی ترانزیت شمال شرق – جنوب شرق، دسترسی به بازارهای بزرگ افغانستان و کشورهای آسیای میانه و ظرفیت‌‌های تجاری و اقتصادی فراوان، جایگاه ممتازی را برای نقش آفرینی در عرصه اقتصاد ملی و بین‌المللی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز