مدیرعامل شرکت منیزیم فردوس:

سالانه ۶ هزار تن شمش منیزیم در شهرستان فردوس تولید می‌شود

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۷:۳۵
کد خبر: ۵۵۱۱۹۸
سالانه ۶ هزار تن شمش منیزیم در شهرستان فردوس تولید می‌شود
مدیرعامل شرکت شمش فلز منیزیم فردوس با بیان اینکه نخستین تولیدکننده شمش منیزیم در ایران و خاورمیانه هستیم گفت: ظرفیت تولید کارخانه شمش فلز منیزیم رویال فردوس سالانه ۶ هزار تن است.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرامرز کافی ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در استان خراسان جنوبی معادن و منابع غنی داریم و این استان آمادگی لازم را برای جذب سرمایه‌گذار دارد.

وی افزود: ظرفیت تولید کارخانه شمش فلز منیزیم رویال فردوس سالانه 6 هزار تن است که عملیات اجرایی این پروژه از سال 89 آغاز شد و در دی ماه سال 93 به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شمش فلز منیزیم رویال فردوس گفت: این واحد به‌ عنوان نخستین تولیدکننده شمش منیزیم در ایران و خاورمیانه با هدف بی‌نیاز کردن کشور از واردات منیزیم راه‌اندازی شده و نخستین محموله این کارخانه در سال گذشته به کشورهای اروپایی از جمله لهستان و چک صادر شد.

کافی افزود: آماده بودن شرکت‌های صنعتی به‌تنهایی نمی‌توانند سرمایه‌گذار جذب کنند و متأسفانه درگیر قوانین و مقرراتی هستیم که مانع تولید شده‌اند و باید برای تهسیل این شرایط تلاش شود.

استاد دانشگاه و مشاور حوزه مدیریت و استراتژیک نیز در این همایش اظهار داشت: تعداد زیادی بانک‌های کوچک در کشور ساخته شده که باید این بانکها تعطیل شود و نظام بانکی سالم در کشور شکل گیرد.

سید صدرالدین نجاتی‌گیلانی افزود: اقتصاد مقاومتی استقلال در تفکر، فرهنگ، کار و دین ما است و تفکر و روش کار باید مدرن باشد چون کشور 38 سال است که تحریم است و بدون شک این تحریم‌ها هنوز ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه باید به شرکت‌هایی که رقابتی شده‌اند کمک شود اظهار داشت: برای تغییر مدل بنیادی کسب‌ و کار باید دیدگاه‌های سنتی را کنار بگذاریم و دیدگاه‌های جدید با قابلیت‌سازی منابع انسانی و منابع مالی برای فرصت‌ها جایگزین شود.

استاد دانشگاه و مشاور حوزه مدیریت و استراتژیک گفت: مزیت‌های فراوانی در کشور وجود دارد اما بهره‌برداری درستی از آنها نمی‌شود که بیشتر علت آن استفاده از مدل‌های قدیمی در کسب‌وکار است.

نجاتی‌گیلانی افزود: استراتژی مقاومتی یک جنگ نرم‌افزاری است که باید آن را بشناسیم و 30 درصد از شرکت‌هایی که با مدل کسب‌ و کار قدیمی فعالیت می‌کنند باید بسته و شرکت‌های جدید و نوآور با حضور جوانان راه‌اندازی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز