استاندار خراسان جنوبی:

شهدا و جامعه ایثارگری الگو و مایه افتخار آحاد مختلف جامعه هستند

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۶:۵۰
کد خبر: ۵۵۲۳۸۶
شهدا و جامعه ایثارگری الگو و مایه افتخار آحاد مختلف جامعه هستند
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز وظیفه مسئولان خدمت جامعه ایثارگری و تلاش در جهت کاهش مشکلات آنها است گفت: شهدا و جامعه ایثارگری الگو و مایه افتخار آحاد مختلف جامعه هستند.
به گزارش خبرگزاری برنا،سیدعلی اکبر پرویزی  شامگاه دوشنبه همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته کار و کارگر با خانواده شهید علی سنجری از شهدای کارگر و معلم ایثارگر علیرضا خسروی تناک دیدار کرد و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و درخواست‌های آنان قرار گرفت.

 

وی در این دیدار با بیان اینکه شهدا و ایثارگران عزیز در راه صیانت از ایران و خاک پاک مهین اسلامی از تمام هستی و جان خود گذشتند اظهار داشت: سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله وظایف مسئولان است که باید بیش از پیش به آن بپردازند.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز وظیفه مسئولان خدمت به این عزیزان و تلاش در جهت کاهش مشکلات آنها است افزود: شهدا و جامعه ایثارگری الگو و مایه افتخار آحاد مختلف جامعه هستند.

 

پرویزی با اشاره به اینکه آماده کمک و مساعدت در راستای حل و فصل مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم افزود: شهدا و ایثارگران عزیز مسیر شهادت را مبتنی بر شناخت بر اساس اعتقادی قلبی انتخاب کردند و امروز وظیفه همه ما رسیدگی به مشکلات آنها است.

 

شهید علی سنجری در تاریخ 3 بهمن ماه 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه و در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت رسیده بود همچنین معلم ایثارگر جانباز 25 درصد علیرضا خسروی تناک نیز در سال 1366 در شهر ماهوت عراق بر اثر اصابت ترکش به درجه جانبازی مفتخر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز