فرماندار درمیان:

۱۸۸ صندوق اخذ رای ریاست جمهوری و شوراها در شهرستان درمیان پیش‌بینی شده است

۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۱:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۶۴۶
۱۸۸ صندوق اخذ رای ریاست جمهوری و شوراها در شهرستان درمیان پیش‌بینی شده است
فرماندار درمیان گفت: برای انتخابات شورای شهر و روستا ۱۱۸ صندوق اخذ رای و برای انتخابات ریاست جمهوری نیز ۷۰ صندوق اخذ رای در شهرستان درمیان پیش‌بینی شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا،محمدبشیری‌زاده شامگاه شنبه در نشست توجیهی داوطلبان عضویت در شورای شهر در شهرستان درمیان اظهار داشت: داوطلبان باید در سخنرانی‌های خود قانون را مدنظر گرفته و با وظایف شوراها آشنایی داشته باشند چرا که برخی از داوطلبان قول‌هایی می‌دهند که از وظایف شوراها خارج است.

 

وی بر آغاز تبلیغات در زمان قانونی تاکید کرد و از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرهای شهرستان خواست در چهارچوب نظام، رقابت انتخاباتی داشته و به قانون اساسی و خط امام پایبند باشند و با کرامت رفتار کنند. 

 

فرماندار درمیان ادامه داد: داوطلبان در میدان سیاست صادقانه عمل کنند و از انتخابات برای ناامیدی دشمن بهره گیرند و سعی کنند بر سرخدمت، رقابت و انصاف را رعایت کنند.

 

بشیری‌زاده خاطرنشان کرد: برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 118 صندوق اخذ رای و برای انتخابات ریاست جمهوری نیز 70 صندوق اخذ رای در شهرستان درمیان پیش‌بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه 70 شعبه اخذ رای در شهرستان فعالیت خواهند داشت گفت: از این تعداد 12 شعبه شهری و 58 شعبه روستایی است.

 

فرماندار درمیان حضور گسترده مردم در انتخابات را یک عامل مهم در مصونیت نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: حضور پرشور شما داوطلبان در عرصه انتخابات نیز می‌تواند سهم به‌سزایی در حضور گسترده مردم داشته باشد.

 

بشیری‌زاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات گفت : همه کسانی که در انتخابات حضور یافته و احساس تکلیف کرده‌اند و در خلق یک حماسه سیاسی سهیم شده‌اند برنده‌اند و این بزرگترین افتخار برای کاندیداهای شورای شهر و روستا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز