مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی:

محور زاهدان با مرکزیت نهبندان در اولویت توسعه راه‌های خراسان جنوبی است‌

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۶:۴۵:۵۱
کد خبر: ۵۶۸۷۴۲
محور زاهدان با مرکزیت نهبندان در اولویت توسعه راه‌های خراسان جنوبی است‌
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی گفت: درحال حاضر ده پروژه اصلی در بحث راه وجود دارد که یکی از آنها کریدور شرق کشور است که محور زاهدان ـ بیرجند با مرکزیت نهبندان در اولویت آن است.

به گزارش خبرگزاری برنا،مهدی جعفری عصر امروز در دیدار با فرماندار نهبندان اظهار داشت: براساس سرشماری سال  گذشته خانوارهای روستایی بهره بردار از راه روستایی به 100 روستا کاهش یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه این تعداد درگذشته 118 روستا بوده است بیان کرد: درحال حاضر20 روستای خراسان جنوبی فاقد راه استاندارد است.

 جعفری گفت: در حال حاضر ده پروژه اصلی در بحث راه  وجود دارد که یکی از آنها کریدور شرق کشور  است که  محور زاهدان ـ بیرجند با مرکزیت نهبندان در اولویت آن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر سه پیمانکار در محدوده  نهبندان و سربیشه در حال اجرای پروژه  هستند افزود: ظرف سه ماه آینده حدود 12 کیلومتر از این محور آسفالت می شود.

وی با اشاره به اینکه در بحث راه روستایی اولویت با پروژههای نیمه تمام است بیان کرد: به زودی عملیات اجرایی در6 کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان نهبندان آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: تعریض محور نهبندان– شهداد حد فاصل نهبندان و چاهداشی در اولویت این طرح ها است.

فرماندار شهرستان نهبندان در این دیدار خواستار تسریع در پروژههای مورد نظر و کیفیت بهتر راههای این  شهرستان شد.

نظافت گفت: در بحث پیگیری اعتبارات برای شهرستان نهبندان  برای اجرای پروژه های نیمه تمام و باند دوم نهبندان– بیرجند مساعدت خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز