مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در مجمع سالیانه اسکواش:

خراسان جنوبی توانایی تبدیل به پایگاه اسکواش کشور را دارد

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۵:۰۷
کد خبر: ۸۱۰۰۴۲
خراسان جنوبی توانایی تبدیل به پایگاه اسکواش کشور را دارد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه ورزش اسکواش در خراسان جنوبی دارای استعدادهای خوبی است خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبارات پدل بین المللی اسکواش در بیرجند می توانیم خراسان جنوبی را به پایگاه اسکواش کشور تبدیل کنیم

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مجمع عمومی سالیانه هیئت اسکواش خراسان جنوبی با حضور سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش کشور و مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در باغ فتح بیرجند برگزار شد.

مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این جلسه جامعه کنونی ما جامعه تشنه فرهنگی و اجتماعی است عنوان کرد: ورزش و می تواند میلیون ها نفر را جذب کند. وی با اشاره به اینکه اکنون ورزش در اولویت مردم جامعه نیست بیان کرد: هیات ورزشی باید ابتدا آیین نامه های ورزشی را بخوانند تا بتوانیم برنامه های را تدوین و عملیاتی اجرایی کنیم.

سرپرست با بیان اینکه چهارچوب ارائه گزارش عملکرد داریم اما  اصل موضوع ما نیست افزود: نگاه توسعه ای را باید خارج از استان دنبال کنید. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه استان در رده های اعتباری رده سوم است بیان کرد: باید به دنبال جذب اسپانسر باشید و شیوه کارمان را باید تغییر بدهیم. وی با اشاره به اینکه وظیفه روابط عمومی اداره کل سیاست گذاری برای روابط عمومی هیات ورزشی در جهت توسعه ورزش است عنوان کرد: حمایت از اداره کل تا بخشی امکان پذیر است و اما باید از حضور رئیس فدراسیون هیات استان بیشتر استفاده کرد و از وی کلاس های مربیگری و داوری را درخواست کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه ورزش اسکواش در خراسان جنوبی دارای استعدادهای خوبی است خاطرنشان کرد: در اردیبهشت سال اینده از هیات فعال خراسان جنوبی که در  سال  گذشته فعالیت خوبی داشتند تجلیل خواهند شد.

وی بیان کرد: منابع فدراسیون ها محدود است و سال فوق العاده ای در حال سپری کردن آن هستیم.

 

 

نظر شما