هم اکنون :

خواسته های ۳ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی / نماینده مردم بیرجند در این جلسه حضور ندارد

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۱:۵۶
کد خبر: ۸۲۳۰۶۶
خواسته های ۳ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی / نماینده مردم بیرجند در این جلسه حضور ندارد
نشست فعالان بخش اقتصادی خراسان جنوبی با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور در کارخانه کویرتایر هم اکنون در حال برگزاری است که نمایندگان مردم در شورای اسلامی بخش خصوصی توانمندی ها و ظرفیت های و مشکلات و خواسته های استان را بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست فعالان بخش اقتصادی خراسان جنوبی با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور در کارخانه کویرتایر هم اکنون در حال برگزاری است که نمایندگان مردم در شورای اسلامی بخش خصوصی توانمندی ها و ظرفیت های و مشکلات و خواسته های استان را بیان کردند.

 

 

خراسان جنوبی مظلوم در معرفی در سطح ملی است

فلاحتی رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: نجابت مردم برای ما مشکل شده است. وی با اشاره به اینکه همیشه این مردم نیمه پر لیوان را دیده ایم گفت: استان ها نیمه خالی لیوان را فریاد می زنند اما خراسان جنوبی بلعکس عمل می کند.

وی بیان کرد: محرومیت استان را در اولویت قرار دهید و امارهای را واقعی کنیم تا آهنگ توسعه ای استان نواخته شود. فلاحتی گفت: چطور است که استان ما این همه پتانسیل است اما بیش از 35 درصد از مشهد و تهران خراسان جنوبی هستند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه گفت: به قبای کسی برنمی خورد اگر مشکلات استان را به واقعیت بگوییم و همانند صنایع استان 35 درصد استان تعطیل هستند و بازارچه ماهیرود که 40 هزار عشایر را تغذیه می کرده است تعطیل شد.

فلاحتی خاطرنشان کرد: مصوبه روحانی از اهنگران به تجنود هنوز اجرایی نشده است.

وی بیان کرد: همه ظرفیت ها باید دیده شود و از دولت تدبیر و امید تشکر می کنیم که محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی را منصوب کردند.

 

جلوی مهاجرت ها را نمی توان بگیریم

نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در این سفر گفت: نمی توانیم مردم نهبندان را نگه داریم و در 5 سال گذشته 7 هزار نفر کوچ کرده اند و خراسان جنوبی با دید امنیتی دیده شده شود. وی با اشاره به اینکه 140 میلیارد تومان بودجه قنوات استان را افزایش دادیم گفت: افزایش اعتبارات حوزه ابخیزداری و قنوات نیازمند اعتبارات ویژه است.

 

سرایان در بیکاران و فردوس در مهاجرت رکورد دار استان شد

 

امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس نیز در این مراسم دو بانده شدن این جاده های این شهرستان را خواستار شد و بیان کرد: بن بست در جاده های این شهرستان ها مانع توسعه صادرات شده است. وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی را باید قوی کنیم بیان کرد: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی محو شد. وی وی گفت: فردوس بیشترین نرخ مهاجرت، بیشترین نرخ بیکاری در سرایان را داریم و نیازمند کمک شما هستیم.

 

گفتنی است نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در این جلسه حضور ندارد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز