بی سابقه ترین جلسه شورای برنامه و ریزی استان:

رکورد جذب اعتبارات استان و سفرهای نوبخت در خراسان جنوبی شکسته شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۹:۰۸
کد خبر: ۸۲۳۴۵۰
رکورد جذب اعتبارات استان و سفرهای نوبخت در خراسان جنوبی شکسته شد
معتمدیان نگاه ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه به خراسان جنوبی تشکر کرد و گفت: تاکنون به این اندازه به خراسان جنوبی و کشور در سفرهای استانی همچین اعتباری داده نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی با حضور محمد باقر نوبخت معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، امینی معاون وزیر راه و شهرسازی کشور، رئیس بنیاد مسکن کشور و 4 نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات استانداری برگزاری شد.

محمد صادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: در همه حوزه ها زیرساختی به دکتر نوبخت داده شده است که ماه عسل سه ماه تلاش سند میان مدت توسعه خراسان جنوبی می باشد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات ویژه ای که به خراسان جنوبی از سوی دکتر نوبخت تخصیص داده شده است افزود: در استان تلاش ها و زحماتی در سند آمایش سرزمینی انجام شده و برنامه مرحله دوم تطبیق ان با برنامه های اسناد کشور است که باید برنامه های خودمان را با این سند تطبیق بدهیم.

استاندارخراسان جنوبی با تاکید براینکه ظرفیت های مرز، رونق بخشی به تجارت بین المللی مشکلاتی است گفت: مسیرخوبی در این راستا انجام شده است که حمایت شما در شورای امنیت ملی می تواند تاثیر گذار باشد.

وی با بیان اینکه فرآوری معادن و زمینه سازی حضور بخش خصوصی بتوانیم فراهم کنیم ادامه داد: صنایع دستی و گردشگری قدم های خوبی برداشته است و نیازمند جهشی در این حوزه هستیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز