رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور

عملکرد مطلوب میراث فرهنگی خراسان جنوبی در ارایه خدمات سفر

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۳:۲۵
کد خبر: ۸۲۷۴۲۱
عملکرد مطلوب میراث فرهنگی خراسان جنوبی در ارایه خدمات سفر
ولی تیموری در بازدید از اماکن و جاذبه های تاریخی شهرستان فردوس، اظهار کرد: در بازدید از اماکن و جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان فردوس در روند و جریان برنامه های ستاد سفر استان قرار گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، ولی تیموری در بازدید از اماکن و جاذبه های تاریخی شهرستان فردوس، اظهار کرد: در بازدید از اماکن و جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان فردوس در روند و جریان برنامه های ستاد سفر استان قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه طی سفر نیم روزه به این شهرستان از مراکز اقامتی و آب درمانی هلال، محورهای جاده ای، اقامتگاه های بوم گردی، مراکز اقامتی، ایستگاه ها و بازارچه های عشایری صنایع دستی و سوغات محلی بازدید شد، افزود: در ادامه سفر به استان خراسان جنوبی از اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان های بشرویه و طبس نیز بازدید خواهیم داشت.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در اجرای خدمات سفر بسیار خوب عمل کرده اند، گفت: خوشبختانه بین اعضای ستاد سفر انسجام و همکاری بسیار خوبی وجود دارد که شایسته تقدیر است.

تیموری ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی همچنین در جریان برگزاری نوروزگاه ها، استراحتگاه ها، بازارچه ها، راهنمایان گردشگری و آمادگی موزه ها بسیار مطلوب عمل کرده است و معتقدیم خراسان جنوبی آمادگی کامل برای اجرای برنامه های نوروزی را دارد.

وی افزود: اداره میراث فرهنگی توانسته جایگاه خود را در سطح استان در حوزه گردشگری و مسافران نوروزی حفظ کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز