استاندار در جمع نخبگان شهر مود؛ زادگاه ۴ پدر علم ایران خبر داد:

توانمندی های مود را معرفی کنید / سفر مونسان معاون رئیس جمهور به استان

۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۲:۳۹
کد خبر: ۸۲۸۶۰۷
توانمندی های مود را معرفی کنید / سفر مونسان معاون رئیس جمهور به استان
معتمدیان بیان کرد: به زودی مونسان معاون رئیس جمهور به استان سفر خواهد کرد و به قلعه تاریخی مود بازدید خواهد کرد که در همین راستا ماهم تلاش می کنیم اعتبارات ملی از این طریق بگیریم. استاندارخراسان جنوبی معرفی از توانمندی ها و ظرفیت ها اولویت های ما است خاطرنشان کرد: در موزه مشاهیر و مفاخر خراسان جنوبی بی نظیر است که زادگاه چندین پدر علم ایران می باشد اما ناشناخته مانده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، در ادامه سفر  محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به بخش مود وی در جمع نخبگان شهر مود حضور یافت و بیان کرد: از صبخ بدون واسطه با مسائل  مشکلات مردم منطقه آشنا شدیم. وی با اشاره به اینکه همه موارد و خواسته های شهر مود ثبت و کارشناسایی می شود افزود: در شرایط کنونی باید مسائل کارشناسی و اولویت بندی شود که بر همین اساس اعتبارات را تخصیص دهیم. استاندارخراسان جنوبی با اشاره به اینکه فرهنگ غنی شهر مود نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی وکشوری است تصریح کرد: خراسان جنوبی توانمتد های بسیار بالایی دارد که متاسفانه نتوانستیم به خوبی آن را معرفی کنیم. معتمدیان با اشاره به اینکه نیازمند خردمندی جمع هستیم خاطرنشان کرد: کارهای خوبی در حوزه گردشگری روستایی چنشت، در حوزه فرهنگی مذهبی مزار بی بی زینب خاتون انجام شده است و کارهای نکرده زیادی باید انجام شود. وی بیان کرد: یکی از مهمترین سرمایه های استان خراسان جنوبی نیروی انسانی است که دربرنامه های دولت می تواند برجسته شود نیروی انسانی خراسان جنوبی می تواند کمک کند.

معتمدیان بیان کرد: به زودی مونسان معاون رئیس جمهور به استان سفر خواهد کرد و به قلعه تاریخی مود بازدید خواهد کرد که در همین راستا ماهم تلاش می کنیم اعتبارات ملی از این طریق بگیریم.

استاندارخراسان جنوبی معرفی از توانمندی ها و ظرفیت ها اولویت های ما است خاطرنشان کرد: در موزه مشاهیر و مفاخر خراسان جنوبی بی نظیر است که زادگاه چندین پدر علم ایران می باشد اما ناشناخته مانده است.

معتمدیان تاکید کرد: باید تلاش کنیم مفاخری همچون پرفسور معتمدنژاد پدر علم ارتباطات و روزنامه نگاری ایران را در قالب جشنواره روزنامه نگاری ملی به ایران معرفی کرد. وی با اشاره به اینکه در تامین زیرساخت های روستایی مشکلات عمده ای نداریم بیان کرد: بیش از 90 درصد از مشکلات رفع شده است که 10 درصد باقی مانده در مناطق سعب العبور می باشد که بزودی اینکارها انجام خواهدشد. وی با بیان اینکه تکمیل چرخه شتر داری با چند دستگاه اجرایی در دست بررسی است تاکید کرد: در سال رونق تولید ستادی در استانداری تشکیل می شود و واحدهای صنعتی مشکل دار استان دسته بندی می شوند و مشکلات آنها را رفع کنیم.

وی به عدم فرصت سوزی در این مدت زمانی تاکید کرد و بیان کرد: نیازمند برنامه های عملیاتی هستیم و توسعه مناطق مختلف باید در دستور کار گیرد و از حاشیه سازی ها بپرهیزیم.معتمدیان تاکید کرد: اکنون زمان تلاش و جذب اعتبارات است و اکنون زمانی برای تقسیم بندی سیاسی و یا منطقه ای نیست چرا که چشم اندازها و برنامه های توسعه ای شهر مود می سوزد.

وی به معاونت اقتصادی استانداری دستور داد تا نمایندگی دستگاه های اجرایی در شهر مود طبق قانون تقویت کند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز