در پی بارش باران و احتمال جاری شدن سیل در برخی شهرستان های خراسان جنوبی؛

سرپرست: سالن های ورزشی خراسان جنوبی در حالت آماده باش کامل هستند

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۶:۳۲
کد خبر: ۸۳۳۴۱۷
سرپرست: سالن های ورزشی خراسان جنوبی در حالت آماده باش کامل هستند
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از آماده باش سالن های ورزشی در سراسر این استان برای اسکان مردم در پی بارش باران و احتمال جاری شدن سیل خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مهران سرپرست، مدیرکل ورزش و جوانان استان ، با اشاره به بارش باران و احتمال جاری شدن سیل در برخی شهرستان های استان گفت: سالن های ورزشی سراسر استان اعم از روستاها، بخش ها، شهرها و شهرستان ها در حالت آماده باش قرار دارند.
وی افزود: در صورت بروز سیل در هر شهرستانی، سالن های ورزشی این مناطق برای اسکان در اختیار مردم قرار می گیرند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: به رؤسای ادارات ورزش و‌ جوانان شهرستان‌ها و همچنین رؤسای هیئت‌های ورزشی آنها که بنا به اعلام هواشناسی بیشتر در معرض خطر سیل قرار دارند، اعلام شده است، در صورت بروز هرگونه مشکل، در وحله ی اول سالن‌ها را در اختیار افراد قرار دهند و در مرحله ی دوم با هماهنگی ستاد بحران، اقدام به کمک رسانی کنند.
سرپرست در بخش دیگری از سخنانش از اعزام جوانان سمن ها و جمع آوری کمک‌هایی از سوی هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان استان خراسان جنوبی برای مردم سیل زده کشور اشاره کرد و گفت: هم اکنون این کمک ها در حال جمع آوری است که به زودی ارسال خواهد شد.
وی با اعلام اینکه مردم خراسان جنوبی همراه و همیار آسیب دیدگان هستند، افزود: در صورت اعلام نیاز از سوی ستاد بحران کشور، مردم این استان حاضرند تا برای کمک به مردم سیل زده حرکت کنند.

 

نظر شما