با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان :

مشکلات ورزشی شهرستان سرایان بررسی شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۹:۵۳
کد خبر: ۸۳۹۸۰۶
مشکلات ورزشی شهرستان سرایان بررسی شد
مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان در سفر استاندار خراسان جنوبی از نزدیک مشکلات ورزشی شهرستان را بررسی و پیگیری کرد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به همراه معاونین و مدیران کل و مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان استان در سفر دو روزه به شهرستان سرایان با دیدار های مردمی مشکلات و درخواست ها را بررسی کردند.

استاندار خراسان جنوبی در این سفر با اشاره بر همدلی و هم افزایی برای حل مشکلات مردم، از همه مدیران خواست تا با حضور در شهرستان‌ها به مطالبات مردم رسیدگی کنند.

بهمین منظور مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان استان در حاشیه این سفر به مشکلات ورزش شهرستان، در شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه و روستاهای این شهرستان مشکلات را از نزدیک بررسی و پیگیری نمود. مهران سرپرست با ابرازی خرسندی از حضور در بین مردم و ورزشکاران روز پرکاری داشت و از تکمیل پروژه ها و رفع مشکلات ورزش در سال 98 خبرداد.

افتتاح سالن ورزشی چند منظوره نشاط، دیدار مردم و ورزشکاران شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه، بازدید از اماکن ورزشی شهرها و خانه های ورزش روستایی در اولویت برنامه های سفر مدیر کل بود. مدیر کل ورزش و جوانان قول های مساعد در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال جدید ، احداث زمین چمن مصنوعی در مرکز شهرستان، تعمیر و تجهیز سالنهای ورزشی، تجهیز خانه های ورزش روستایی، اهدای زمین چمن مصنوعی به روستاهای پر جمعیت طبق توافقنامه با دهیاری ها، و در آخر تکمیل چارت سازمانی اداره ورزش و جوانان از نمایندگی به اداره را دادند.

گفتنی است در روز اول سفر استاندار و مدیران به شهرستان سرایان میز خدمت جهت پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردم در مسجد جامعه سرایان برگزار گردید و خسروی معاون مدیر کل ورزش و جوانان بعنوان نماینده این حوزه به مشکلات و درخواست ها پاسخ داد. لازم به ذکر است : مهران سرپرست بهمراه استاندار،معاونین ، امامان جمعه شهرها، فرماندار، معاونت توسعه منابه اداره کل ورزش و جوانان، رئیس اداره ورزش و جوانان ،اعضای شورای شهر و تعدادی دیگر از مسئولین در جریان سفر به شهرستان سرایان به روستاهای چاه غیاث، عمرویی، بغداده، چرمه و همچنین شهرهای آیسک و سه قلعه سفر کرد و از نزدیک در جریان مطالبات مردم و ورزشکاران قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز