مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در نشست هم اندیشی روسای هیات ورزشی :

براساس موئلفه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان تقویم ورزشی بنویسید / همه هیات ورزشی باید در لیگ ورزشی شرکت کنند

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۹:۵۴
کد خبر: ۸۴۲۴۵۵
براساس موئلفه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان تقویم ورزشی بنویسید / همه هیات ورزشی باید در لیگ ورزشی شرکت کنند
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این نشست بیان کرد: در وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خراسان جنوبی برنامه بنویسید و اگر نمی توانید میزبانی کشوری را برگزاری کنید آن میزبانی را نگیرید. وی تاکید کرد: همه هیات ورزشی باید درلیگ ورزشی شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  اولین نشست هم اندیشی هیات ورزشی و روسای ادارات شهرستان های خراسان جنوبی با حضور بانو نجمه خدمتی ملی پوش تیراندازی با تفنگ و به ریاست مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به منظور تشریح عملکرد سال گذشته و بیان برنامه های سال جاری برگزار شد.

مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این نشست بیان کرد: در وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خراسان جنوبی برنامه بنویسید و اگر نمی توانید میزبانی کشوری را برگزاری کنید آن میزبانی را نگیرید.

وی با اشاره به اینکه مبنای صخبت کردن تسهیل در پیشبرد برنامه ها است افزود: ما از انتقاد هیچ ترسی نداریم. وی با بیان اینکه متاسفانه 95 درصد موضوعات مطرح شده در این جلسه موضوعات قانونی ندارد گفت: عدم تعامل بین هیات ورزشی و اداره یکی از موضوعات است. سرپرست تاکید کرد: چرا همه به خودشان اجازه می دهند مدیر ورزشی شوند؟ سرپرست با تاکید براینکه باید نوع نگاه ها را تغییر دهیم گفت: در ورزش های سازمان یافته رتبه دوم کشور هستیم و نظرمان را به وزرات ورزش دیکته می کنیم و جزء پنج استان برتر ورزش همگانی شدیم. وی ادامه داد: قانون به من اجازه نمی دهد که تیم داری کنیم. سرپرست بیان کرد: نرخ اماکن ورزشی ما بارشد کمتر از 13 درصدی داشته است چرا که هم اکنون هم اماکن ورزشی با کمترین نرخ و با تخفیف در حال فعالیت هستند. وی تاکید کرد: 6 میلیارد و 700 میلیون تومان در بین هیات استانی توزیع شده است این پول چه شده است؟ وی خاطرنشان کرد: هیات ورزشی از پول دولتی دارند هزینه می کنند و باید برنامه کاری سالجاری خود را ارائه دهید.

وی بیان کرد: بیش از 5 هزار نفر در ورزش و جوانان خراسان جنوبی در حال فعالیت هستند و به جامعه خدمت می دهند.سرپرست تاکید کرد: 148 پروژه در حوزه زیرساخت ورزشی خراسان جنوبی در حال اجرا است و از مرز 45 میلیارد تومان گذشتیم. وی گفت: 1.5 میلیارد تومان در شهر بیرجند هزینه پروانه ساخت دادیم اما سالن کوشه ای که 50 سال پیش ساخته شده اکنون شهرداری از ما طلب می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز