رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی:

برگزاری نمایشگاه محصولات تجاری استان در مزار شریف

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۱:۵۴
کد خبر: ۸۵۲۳۱۶
برگزاری نمایشگاه محصولات تجاری استان در مزار شریف
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه تجاری در مزار شریف افغانستان خبر داد و گفت: با اعلام فراخوان علاقه مندان می توانند از این فرصت برای معرفی و فروش محصولات خود استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمد عجم رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی ازبرگزاری نمایشگاه محصولات تجاری خراسان جنوبی در مزار شریف خبرداد و عنوان کرد: البته درخواست هایی برای برپایی نمایشگاه در قندهار و کابل نیز پیگیری می شود که باید دید تجربه در مزار شریف چقدر موفق خواهد بود.

وی تصریح کرد: مرزهای شرقی در توجه بیشتر قرار گرفته است و موضوع رانندگان سوخت در مرز باعث شد که معاون وزیر امور خارجه بشخصه برای بازدید از مرز ماهیرود به خراسان جنوبی سفر کند.
مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی گفت: رایزن بازرگانی سفارت افغانستان در ایران نیز تمایل زیادی برای سفر به خراسان جنوبی دارد که لازم است درخواست ها و پیشنهادهایی برای این سفر آماده شود.

وی افزود: تاکنون نامه های زیادی در خصوص مشکلات تجار به وزارت امور خارجه ارسال شده تا برای تولیدکنندگان و تجار محور شرق در بحث اعمال برخی قانون ها استثنا قایل شوند.

عجم با بیان اینکه مشکلات منعکس شده در جلسه ای با حضور  رئیس ستاد ویژه اقتصادی وزارت امور خارجه طرح شده است گفت: باید منتظر جواب باشیم و امیدواریم برخی از این مشکلات به طور ویژه رفع شود.

وی لازمه طرح مسائل و مشکلات را ارایه مکتوب آن به همراه پیشنهاد و راهکار دانست و افزود: امید است با ادامه رایزنی ها و سفر مقامات وزارت امور خارجه مشکلات بهتر لمس شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز