علی هاشمی خبر داد:

جمع آوری ۷۴۰ میلیون تومان در ۵ جشن گلریزان خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۳:۵۴
کد خبر: ۸۵۳۶۳۹
جمع آوری ۷۴۰ میلیون تومان در ۵ جشن گلریزان خراسان جنوبی
مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گفت: خیران نیکاندیش 740 میلیون تومان در 5 جشن گلریزان خراسان جنوبی برای آزادی زندانیان جرائم غیر کمک کردند.

 به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، علی هاشمی با بیان اینکه این جشنها از نیمه ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده است افزود: در بیرجند 541 میلیون و 500 هزار تومان، در طبس 62 میلیون و 900 هزار تومان، در قاین 83 میلیون و 300 هزار تومان، در نهبندان 7 میلیون و 200 هزار تومان  و در فردوس 45 میلیون تومان جمع آوری شد.
وی با بیان اینکه جمع کمک‌ها به ستاد دیه استان در خراسان جنوبی 740 میلیون تومان به صورت نقدی و تعهدی بوده است افزود: پویش مهربانی تا عید سعید فطر ادامه دارد و تاکنون 110 میلیون تومان جمع آوری شده است.
مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان با بیان اینکه تعداد زندانیان جرایم غیرعمد در استان 175 نفر است افزود: از این تعداد 127 نفر دارای بدهی مادی غیر کلاهبرداری، 46 نفر دارای بدهی نفقه و مهریه و دو نفردارای بدهی دیه هستند.
هاشمی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 7 نفر توسط ستاد دیه آزاد شده اند که مبلغ بدهی آن‌ها 520 میلیون تومان بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز