مهران سرپرست:

اولویت های تخصیص اعتبارات سمن ها مشخص شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۳:۵۰
کد خبر: ۸۶۴۹۰۲
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید براینکه گزارش دهی عملکرد سمن ها یکی از مهمترین اولویت های تخصیص اعتبار اداره کل به سمن ها است خاطرنشان کرد: ارائه گزارش عملکرد صحیح و دقیق، مستندسازی، ارتباط موثر با مرکزکشور و رسانه ها جزء اولویت های ما در تخصیص اعتبار به طرح ها خواهدبود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست صمیمی ماهانه دبیران سمن های خراسان جنوبی با مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و مریم مهرور معاون فرهنگی و امورجوانان استان در خانه جوان برگزار شد.

در این نشست که تعدادی از دبیران سمن ها حضور داشتند به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهاد و برنامه های سالجاری خود با مدیرکل جوانان خراسان جنوبی پرداختند.

مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه سازمان های مردم نهادباید با برنامه ریزی کارهای خود را انجام دهند گفت: برای هر ماه، یا فصل نسبت به شرایط برنامه تدوین کنید تا بتوانیم اعتبارات ملی را جذب کنیم.سرپرست با تاکید براینکه گزارش دهی عملکرد سمن ها یکی از مهمترین اولویت های تخصیص اعتبار اداره کل به سمن ها است خاطرنشان کرد: ارائه گزارش عملکرد صحیح و دقیق، مستندسازی، ارتباط موثر با مرکزکشور و رسانه ها جزء اولویت های ما در تخصیص اعتبار به طرح ها خواهدبود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به شرایط نیاز استان طرح تدوین کنید تا دستگاه های اجرایی به شما اعتماد کنند و با ارائه مناسب برون سپاری ها را انجام دهند.

 

 

   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز