تشریح دیدار استاندار خراسان جنوبی با رئیس جمهور:

تخصیص ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای پیشرفت فولاد قاینات / خراسان جنوبی قطب پرورش شتر شرق کشور می شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۹:۴۳
کد خبر: ۸۶۶۱۵۵
تخصیص ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای پیشرفت فولاد قاینات / خراسان جنوبی قطب پرورش شتر شرق کشور می شود
ایمیدروهمچنین 2 هزار و 700 میلیارد ریال برای پیشرفت فولاد قاینات تخصیص داد تا پایان سال فاز اول این واحد که شامل احیاء آهن اسفنجی است افتتاح شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی که دیروز با رئیس جمهور دیدار کرده بود امروز در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات این جلسه پرداخت.
معتمدیان گفت: تفاهم نامه طرح تبدیل شدن خراسان جنوبی به قطب منطقه ای شتر کشور با همکاری و سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در روزهای آینده منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز می شود تا با پرورش و ایجاد زنجیره تولید محصولات شتر در نقاط مستعد استان برای 10 هزار نفر در مدت 2 سال شغل ایجاد شود.
وی همچنین از بررسی آخرین وضعیت استان در حوزه های مختلف ، مصوبات سفر سال 93 هیئت دولت به استان و همچنین موانع و مشکلات پیش روی توسعه استان در این جلسه خبر داد.
استاندار به دیداری هم که با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشت اشاره کرد و گفت:قسط اول تعهدات سفر نوبخت به خراسان جنوبی در فرآینده ابلاغ و تخصیص قرار گرفته که در روزهای آینده به استان تخصیص داده خواهد شد.
معتمدیان با اشاره به دیدارش با سرپرست سازمان توسعه تجارت گفت: وزارت صمت به استانداری خراسان جنوبی اختیارت ویژه داد تا از ظرفیت بازارچه های استان بهترین بهره گرفته شود و صادرات و ورادات هم رونق گیرد.
در دیدار استاندار با معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو هم زمینه گسترش فعالیتهای اکشافی و مطالعاتی در پهنه ها استان با تخصیص 350 میلیارد ریال به خراسان جنوبی بیش از پیش فراهم و مقرر شد این شرکت برای رفع مشکلات زیرساختی معادن خود اعتبارات لازم را تخصیص دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز