خراسان رضوی قهرمان مسابقات فوتسال ناشنوایان شرق کشور در بیرجند شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۸:۲۰
کد خبر: ۸۶۶۵۹۸
خراسان رضوی قهرمان مسابقات فوتسال ناشنوایان شرق کشور در بیرجند شد
دهمین دوره مسابقات فوتسال ناشنوایان شرق کشور با حضور استان های گلستان، سمنان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی روز گذشته در سالن ورزشی شهدای کارگر به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، دهمین دوره مسابقات فوتسال ناشنوایان شرق کشور با حضور استان های گلستان، سمنان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی روز گذشته در سالن ورزشی شهدای کارگر با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان به کار خود پایان داد.
 
محمد رضا مهران پور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در جمع ورزشکاران ناشنوا ضمن آرزوی توفیق و سلامت برای ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم های حاضر در مسابقات ابراز امیدواری کرد شهر بیرجند، مجموعه کادر مدیریت هیات ناشنوایان و اداره کل ورزش و جوانان توانسته باشند میزبان خوبی برای میهمانان خود باشند و در آینده و سال های آتی نیز این گونه مسابقات و میزبانی ها تداوم داشته باشد.
 
گفتنی است این مسابقات به مدت 2 روز با حضور 5 تیم به صورت دوره ای، با برگزاری 10 دیدار به میزبانی خراسان جنوبی در شهر بیرجند برگزارشد، و صبح روز گذشته با برگزاری دو دیدار رده بندی و فینال به کار خود پایان داد.
در بازی فینال تیم مشهد موفق شد تیم سبزوار را از پیش رو بردارد و در جایگاه نخست مسابقات بایستد، تیم نیشابور هم در دیدار رده بندی با شکست حریف خود به مقام سوم مسابقات رسید و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات هم به تیم شاهرود تعلق گرفت.
در پایان مراسم نیز از تیم های برتر با اهدا جایزه نقدی و کاپ قهرمانی تجلیل شد.

 

نظر شما