به دستور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان آغاز شد:

اجرایی طرح تابستانه با ورزش و جام خوشه درکلیه روستاها و شهرهای استان / اجرایی ۲۵۰ متنوع داغ در تابستان ۹۸

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۷:۳۳
کد خبر: ۸۶۸۴۲۲
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، از میزبانی قهرمانی جام خوشه چین به خراسان جنوبی خبرداد و بیان کرد: 144 برنامه در طرح ملی تابستانه با ورزش با شعار تابستان جذاب، خانواده فعال مشارکت کلیه هیات ورزشی، شهرداری و دستگاه های اجرایی در کلیه روستاها و شهرهای استان برگزار خواهدشد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، طبق دستور وزیر ورزش و جوانان، نشست هماهنگی طرح ملی تابستانه با ورزش با حضور روسای هیات ورزشی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های تابعه در سالن جلسات برگزار شد.

مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، از میزبانی قهرمانی جام خوشه چین به خراسان جنوبی خبرداد و بیان کرد: 144 برنامه در طرح ملی تابستانه با ورزش با شعار تابستان جذاب، خانواده فعال مشارکت کلیه هیات ورزشی، شهرداری و دستگاه های اجرایی در کلیه روستاها و شهرهای استان برگزار خواهدشد.

وی ادامه داد: مسابقات استانی آقایان در شهرستان خوسف و بانوان در مرکز استان به رقابت ها می پردازند. وی ادامه داد: مسابقات منطقه ای جام خوشه چین آقایان قاین و بانوان به شهرستان سرایان را میزبانی خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به طرح ملی تابستانه با ورزش که طبق دستور وزیر ورزش و جوانان ابلاغ شده است گفت: کلیه اجرای طرح باید در مراکز شهرستان های استان اجرا شود.

سرپرست تاکید کرد: در طرح ملی خوشه چین و تابستانه با ورزش بالغ بر 250 برنامه در روستاها، شهرها و شهرستان های استان اجرایی خواهدشد

برپایی 12 ایستگاه در طرح ملی تابستانه با ورزش

مهران پور معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز بیان کرد: اجرای طرح تابستانه با ورزش به دستور وزیر محترم ورزش و جوانان به استان ها ابلاغ شده است.

و با اشاره به نام طرح اوقات فراغت با نام خانواده فعال؛ تابستان جذاب اجرایی خواهد شد افزود: در این طرح ایستگاه های در فضای سبز و پارک ها در روزهای پایانی هفته برپا و 12 ایستگاه در کلیه شهرستان های استان باید احداث شود.

مهران پور به طرح ملی تابستانه با ورزش طبق دستور وزیر اشاره کرد و افزود: برپایی ایستگاه های پایش سلامت، اجرایی آیین ها و بازی های بومی محلی، طرح خانواده فعال؛ تابستان جذاب، برپایی مشاوره ورزشی با همکاری متخصصین، رقابت های ورزشی روستاییان کشور جام خوشه چین دانست.

طرح تابستانه با وزش (1)

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز