جانشین فرماندهی انتظامی استان خبر داد:

متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر با کشف ۲۲۵ کیلو تریاک

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۷:۳۰
کد خبر: ۸۶۸۷۱۳
متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر با کشف ۲۲۵ کیلو تریاک
جانشین فرماندهی انتظامی اسنان بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مأموران پلیس در شهرستان نهبندان، یک باند توزیع و حمل مواد مخدر متلاشی و 225 کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،"سعید دادگر"جانشین فرماندهی انتظامی اسنان خراسان جنوبی عنوان کرد:  مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر جابه جایی مواد مخدر و حمل آن به شهرهای مرکزی کشور، موضوع را پیگیری کردند.

وی تصریح کرد: مأموران هنگام گشت زنی و کنترل محورهای فرعی در شهرستان نهبندان، به یک سواری سمند مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

دادگر افزود: راننده خودروی سمند با مشاهده مأموران بر سرعت خود افزود و متواری شد که هنگام فرار یک خودروی پژو 405 نیز خودروی سمند را اسکورت کرد و قصد داشتند خودروی مأموران را منحرف کنند و متواری شوند.

جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: مأموران با تشکیل تیم های ویژه مبارزه با مواد مخدر خودروهای متواری شده را تعقیب کردند و با علائم هشدار دهنده و شلیک تیر هوایی به خودروها دستور ایست دادند که در برتری عملیاتی پلیس، رانندگان خودروها هنگامی که عرصه را بر خود تنگ دیدند مجبور شدند توقف کنند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

به گفته وی با اقدام سریع و به موقع مأموران 4 عضو این باند مواد مخدر که سرنشینان خودروها بودند دستگیر شدند و در بازرسی از صندوق عقب خودروی سمند 225 کیلو تریاک کشف شد.

دادگر خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان منتقل شدند و تحقیقات پلیس در خصوص سایر جرایم اعضای این باند ادامه دارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز