مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد:

رسیدگی به ۹۰درصد پرونده های متقاضیان در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر درخراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۸:۴۳:۱۳
کد خبر: ۸۶۹۳۳۰
رسیدگی به  ۹۰درصد پرونده های متقاضیان در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر درخراسان جنوبی
به گفته رکنی خراسان جنوبی توانسته با ثبت نام 346تعاونی از مجموع 683تعاونی فعال با بیش از 3 سال سابقه فعالیت رتبه قابل قبولی را در رتبه بندی صورت گرفته در بین سایر استانها کسب نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد: در گزارش ترویج،ۀموزش و تحقیقات تعاونی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛قریب به 21هزار تعاونی واجد شرایط در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر در کل کشور ثبت نام کرده اند.به گفته وی خراسان جنوبی توانسته با ثبت نام 346تعاونی از مجموع 683تعاونی فعال با بیش از 3 سال سابقه فعالیت رتبه قابل قبولی را در رتبه بندی صورت گرفته در بین سایر استانها کسب نماید.

وی افزود: همچنین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی توانسته برای ثبت نام بیش از 50درصد تعاونی های فعال و در حال بهره بردای در جشنواره بسترسازی کرده ؛  و 90درصد ثبت نام های انجام شده در خراسان جنوبی دارای مدارک و مستندات کامل می باشد که این تعاونی ها می توانند در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر به رقابت پرداخته و مورد داوری قرار گیرند.

بیشترین تعداد تعاونی های ثبت نام شده در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر در استان به ترتیب در بخش های خدماتی، کشاورزی و صنعتی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز