نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسئولان هوشیار باشند تا فرصت ها از دست نرود

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۲:۳۱
کد خبر: ۸۶۹۴۲۶
مسئولان هوشیار باشند تا فرصت ها از دست نرود
سید علیرضا عبادی افزود: به دلیل بسیاری از کارها دچار رخوت شده و امید است آنها که مسئولیت دارند، هوشیار باشند تا فرصت‌ها از دست نرود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در دیدار حجت الاسلام مهدی فقیهی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر  برگزار شد.

سید علیرضا عبادی افزود: به دلیل بسیاری از کارها دچار رخوت شده و امید است آنها که مسئولیت دارند، هوشیار باشند تا فرصت‌ها از دست نرود.

وی بیان کرد: اگر کسی نباشد که تشخیص دهد ناجور است و باید نیروها احساس کنند که تحت نظر رده‌های بالا هستند و بین کارآمدی و ناکارآمدی تفاوتی است که اینها نوعی مشوق محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با تاکید بر نظارت در هر سازمانی گفت: انسان همواره در معرض غفلت و اشتباه است، افراد در هر شغلی ممکن است روزمرگی پیدا کنند لذا حساسیت‌ها کم می‌شود.

وی ادامه داد: از نیروهای هلال احمر و از قبیل آن در برخی نهادهای دیگر که کار مشابه دارند می‌توان به عنوان دوستان گمنام تعبیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: کسانی که در شرایط استثنایی، در مهلکه و معرکه قرار می‌گیرند دوست و فامیل دارند اما در آن موقعیت هیچ کسی حضور ندارد لذا نیروهای هلال احمر و امدادی هستند که در شرایط استثنایی مشکل مردم را حل می‌کنند اگرچه سابقه دوستی و نسبت فامیلی هم با کسی ندارند.

وی گفت: گاهی شرایطی به وجود می‌آید که این نیروها حین دفاع از جان و مال دیگران، شهید می شوند و در حوادث جان خود را از دست می‌دهند که اگر از جهت خودسازی در مقام اخلاص خدمتی با قصد قربت انجام دهند، عبادت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: نماز و روزه هر یک جای خود را دارد اما خدمت و حفظ مردم از بلایا بالاترین عبادت‌ها محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: پرسنل و جمعیت هلال احمر کار مقدسی دارند و خوشبختانه فعالیت آنها در استان خراسان جنوبی نیز توانمند است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: هلال احمر منحصر به منطقه خاصی نیست و مردم با فرهنگ خراسان جنوبی شایسته هرگونه خدمت رسانی هستند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور هم گفت: جوانان، امدادگران و اعضای هلال احمر رسالت فرهنگی، شرعی و دینی در گستره جمعیت برعهده دارند.

حجت الاسلام مهدی فقیهی افزود: حس انسان دوستی، تسکین آلام بشری و انسانیت از خصوصیات نیروهای هلال احمر است.

وی اظهار داشت: هلال احمر از لحاظ جایگاه یک سازمان مردم نهاد معرفی شده است و حدود هشت میلیون نفر از داوطلبان، امدادگران و اعضا را زیرپوشش قرار می دهد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: این افراد، زیرپوشش فلسفه معرفت الهی در جمعیت هلال احمر قرار دارند و با برنامه‌ریزی درست و دقیق این رسالت تقریباً به جایگاه خود رسیده است.

وی با اشاره به بازیدهای خود از جمعیت‌های هلال احمر سه استان خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی افزود: در این بازدیدها چیزی جز همبستگی، همدلی و معرفت افزایی در این جایگاه مقدس دیده نشد.

حجت الاسلام فقیهی وجود جوانان با مدارک علمی بالا در پایگاه های جاده‌ای هلال احمر را یادآور شد و گفت: این نیروها در مسیر خدمتگزاری به خلق و معرفت افزایی فعالیت می‌کنند که از این لحاظ خراسان جنوبی برایشان ارزش ویژه‌ای قائل شده و مشغول خدمت هستند.

 

نظر شما