به دستور معاون عمرانی استاندار انجام شد:

رفع ۴۸ ساعته مشکل اهالی دو روستای نهبندان

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۸:۱۶
کد خبر: ۸۷۰۴۵۶
رفع ۴۸ ساعته مشکل اهالی دو روستای نهبندان
فرماندار شهرستان نهبندان گفت: ساخت 33 واحد مسکونی مقاوم در روستاهای سیگرت و کلاته حبیب نهبندان از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، بیکی بیان کرد: در پی سفر میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به مناطق شرقی نهبندان و بازدید از اردوهای جهادی، مشکل اساسی 2 روستای سیگرت و کلاته حبیب مربوط به نبود زمین برای ساخت مسکن مقاوم به دلیل قرارگیری روستا در اراضی ملی و  امکان نداشتن ساخت و ساز  در این روستاها مطرح و در تماس وی با مدیران کل منابع طبیعی و بنیاد مسکن خواستار رفع سریع این مشکل  شد . 
 وی افزود: خواسته چندین ساله ی اهالی 2 روستای مذکور محقق و به طور رسمی باحضور مدیران کل بنیاد مسکن، منابع طبیعی، فرماندار و تنی چند از مسئولان محلی و اهالی محل، عملیات اجرایی احداث 33 واحد مسکونی مقاوم در زمین های 200 متر مربعی و زیربنای بین 40 تا 60 متر مربعی درروستاهای سیگرت و کلاته حبیب کلنگ زنی و آغاز شد . 

بهره برداری از  واحدها در دهه فجر امسال 

 

آسمانی مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیزدر این مراسم گفت: برای هریک از واحدها علاوه بر 40 میلیون تومان تسهیلات 5 درصد ، به شرط پیشرفت کار 15 میلیون تومان وام بلاعوض تعلق خواهد گرفت که قراراست این واحدها در دهه فجر امسال به بهره برداری کامل برسد . 
بیکی فرماندار نهبندان نیز در این مراسم گفت : حدود 40 روستای این  شهرستان دارای متقاضی ساخت مسکن وجود دارد که با مشکل واگذاری زمین یا قرارگیری در عرصه های منابع طبیعی قراردارندکه امیدواریم این مشکل برای همیشه رفع شود.

 

نظر شما