مهران سرپرست در نشست صمیمانه با همکاران اداره کل ورزش و جوانان:

دستیابی به اهداف سازمانی در گرو عملکرد مناسب کارشناسان است

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۷:۱۵
کد خبر: ۸۷۱۱۴۴
دستیابی به اهداف سازمانی در گرو عملکرد مناسب کارشناسان است
مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: کارشناسان با ارزش‌ترین دارایی هر سازمان محسوب می‌شوند و دستیابی به اهداف سازمان‌ها تا حد زیادی در گرو عملکرد مناسب و صحیح آنان است.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، دیدار صمیمی مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با حضور کارشناسان حوزه های مختلف اداره کل، در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، مهران سرپرست برنامه تحول اداری و مدیر کل ورزش و جوانان استان، سیستم نظام مند اداری را لازمه اجرای برنامه های مدیریتی یک سازمان برشمرد و گفت: اصلاح فرایند ها ، مشارکت در تصمیم گیری و خرد جمعی در اتاق های فکر، عدالت محوری در توزیع امکانات و منابع، بروز رسانی دانش منابع انسانی و... برنامه هایی است که در اداره کل ورزش و جوانان در استان بایستی مورد نظر قرار گیرد.
مهران سرپرست ادامه داد: اهمیت نظم و انضباط کاری و حرف شنوی از مافوق لازم و ضروری است و هر کسی در هر رده و جایگاه شغلی که قرار دارد باید نظم و انضباط کاری را رعایت کند .
وی افزود : عملکرد یک مجموعه کاری همانند عملکرد یک تیم است اگر تک تک ما در جایی که قرار گرفتیم و مسئولیت هایی که به عهده داریم را به خوبی انجام ندهیم نتیجه مطلوب و قابل قبولی نخواهیم گرفت .
وی با تأکید بر نظم و انضباط کاری در محیط کار و اداره خاطرنشان کرد: انضباط کاری یعنی سامان پذیری، آراستگی، نظم و ترتیب و پرهیز از هرگونه سستی و بی‌سامانی در کار. این امور از عمده‌ترین آداب اخلاق اداری است.
در پایان این جلسه صمیمانه مهران سرپرست، ضمن اشاره به اهمیت جایگاه تلاش های همکاران و نیروهای متعهد در حوزه های مختلف اداره کل، در ارتقاء و رسیدن اداره کل به اهداف از پیش تعیین شده در سند توسعه راهبردی ورزش و جوانان، نسبت به پیگیری و بررسی درخواست های همکاران در زمینه های مختلف با برگزاری جلساتی با حضور معاونین و مسئولین مربوطه، قول مساعد داد.

 

نظر شما