با حضور جعفری رئیس اورژانس اجتماعی ۱۲۳ سازمان بهزیستی کشور برگزار شد:

افتتاح دو مرکز کنترل آسیبهای اجتماعی در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۶:۵۵
کد خبر: ۸۷۱۱۵۱
افتتاح دو مرکز کنترل آسیبهای اجتماعی در خراسان جنوبی
اولین مراکز حمایتی کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی ویژه دختران و زنان زیرپوشش بهزیستی استان امروز با حضور رئیس سازمان اورژانس اجتماعی 123 کشور، در بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، برای اولین بار دو مرکز ویژه دختران و زنان شامل مرکز حمایتهای روانی _ اجتماعی دختران و خانواده و مرکز حمایت و توانمند به  سازی زنان آسیب دیده اجتماعی، امروز با حضور جعفری رئیس اورژانس اجتماعی 123 سازمان بهزیستی کشور، در بیرجند راه اندازی شد.

مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم هدف از راه اندازی این مراکز را آموزش مهارتهای حرفه ای و توانمند سازی خانواده های جامعه هدف بهزیستی، آموزش مهارتهای زندگی، تهیه جهیزیه برای دختران  نیازمند، جذب کمکهای خیران و ارائه خدمات به زنان آسیب دیده اجتماعی عنوان کرد.

عرب نژاد با بیان اینکه خوشبختانه در چند سال گذشته در حوزه پیشگیری و مدیریت آسیبهای اجتماعی موفق عمل کرده ایم، افزود: آمارهای بدست آمده نشان دهنده کاهش این آسیبها در حوزه کودکان خیابانی، مسائل زنان و دختران و آمار طلاق در استان است.

رئیس اورژانس اجتماعی 123 سازمان بهزیستی کشور هم در این مراسم گفت: باید در حوزه کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی همه مسئولان فرهنگی احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه 15 هزار پرونده مربوط به کودکان کار در بهزیستی کشور تشکیل شده است افزود: آمارهای غیررسمی گویای آن است که تعداد کودکان کار در کشور بیشتر از این تعداد و حدود 70 هزار نفر است که لازم است مسئولان پای کار باشند تا این مسئله را کنترل کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز