معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت در گفتگو با برنا خبرداد:

توزیع بیش از ۳۴۰۰ تن اقلام اساسی در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۴:۳۰
کد خبر: ۸۷۱۱۸۶
توزیع بیش از ۳۴۰۰ تن اقلام اساسی در خراسان جنوبی
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی از جذب و توزیع 3457 تن اقلام اساسی تنظیم بازار از ابتدای سالجاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، الیاس جویبان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان جنوبیبا اشاره به ادامه روند توزیع اقلام اساسی استان در سالجاری گفت: از ابتدای سالجاری 2880 تن شکر، 290 تن برنج، 120 تن گوشت گوساله منجمد، 40 تن گوشت گوساله تازه، 90 تن گوشت مرغ منجمد و 37 تن گوشت گوسفند تازه در استان تامین و توزیع شده است.

جویبان با اشاره به حمایت از واحدهای تولیدی و صنایعی که شکر به عنوان ماده اولیه آنها مورد استفاده می باشد بیان کرد: بیش از 2000 تن از شکر تنظیم بازار جذب شده در استان، جهت تولید قند و برخی مواد غذایی مرتبط در اختیار کارخانجات تولیدی استان قرار گرفته است تا ضمن حمایت از واحدهای تولیدی، نیاز مردم نیز به قند و مواد غذایی مرتبط در این خصوص با قیمت تنظیم بازار مرتفع شود. وی ادامه داد: شکر جذب شده و همچنین قند شکسته استحصالی از کارخانه ها بر اساس سرانه جمعیت به شهرستان ها اختصاص می یابد و به‌صورت مستمر با قیمت تنظیم بازار در فروشگاه ها و مراکز منتخب توزیع می شود. معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی همچنین با اشاره به توزیع انواع لاستیک سنگین خودرو در استان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بالغ بر 16 هزار حلقه انواع لاستیک بر اساس پیمایش خودرو توزیع شده است.

 

 

نظر شما