مبارزه با کالای قاچاق می تواند به رونق تولید کمک کند

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۴:۰۳
کد خبر: ۸۷۲۳۴۶
مبارزه با کالای قاچاق می تواند به رونق تولید کمک کند
وی همچنین به این معضل بایستی بعنوان یک پدیده اقتصادی که برای مبارزه همه جانبه اتفاق می افتد نگاه کرد. دبیری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یکی از دستگاه های پیشران مبارزه با کالاهای قاچاق سلامت محور و دیگر کالاها قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،محمد رضا دبیری دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و نظارت بر کالاهای قاچاق و ارز خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: مبارزه با کالای قاچاق یکی از مهمترین اولویت های نظام جمهوری اسلامی در سال رونق تولید است.

او با تبریک  موفقیت دستگاه های اجرایی و اشاره به رقم ریالی کشف کالاهای قاچاق که چهار میلیاردریال است که با تلاش مضاعف وتمرکز اهداف رقم آن به ده میلیارد و شیشصد میلیون تومان افزایش یافته است بیان کرد: هزینه ای که صرف قاچاق می شود را می توان در تجارت قانونی و سرمایه گذاری در اشتغال انجام شود که قطعا به بالا بردن سطح تولید کالای داخلی و اشتغال کمک خواهد کرد همچنین به این معضل بایستی بعنوان یک پدیده اقتصادی که برای مبارزه همه جانبه اتفاق می افتد نگاه کرد.  دبیری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یکی از دستگاه های پیشران مبارزه با کالاهای قاچاق سلامت محور و دیگر کالاها قرار دارد. وی بیان کرد: رسانه ها نقش موثری در فرهنگ سازی دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز