به بهانه روز تامین اجتماعی صورت گرفت:

بازدید مقام عالی دولت از بیمارستان های تامین اجتماعی استان

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۷:۰۵
کد خبر: ۸۷۲۳۵۳
بازدید مقام عالی دولت از بیمارستان های تامین اجتماعی استان
استاندارخراسان جنوبی در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان این مجموعه، از نزدیک روند ارائه خدمات درمانی و بیمه‌ای را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز تامین اجتماعی از بیمارستان شهید رحیمی و بیمارستان میلاد بیرجند بازدید و ضمن خداقوت به کارکنان این مراکز از بیماران بخش‌های مختلف عیادت و با اهدای گل و شیرینی از آنان دلجویی کرد.

وی در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان این مجموعه، از نزدیک روند ارائه خدمات درمانی و بیمه‌ای را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین از شعبه یک تامین اجتماعی مرکز استان بازدید کرد و مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این بازدید به چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای این سازمان به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۳۶۳ هزار نفر از جمعیت استان معادل ۴۷ درصد جمعیت آن زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مجید درویشی افزود: از این تعداد ۱۱۵ هزار و ۸۷۴ نفر بیمه شده اصلی و ۱۷ هزار و ۴۲۱ نفر مستمری‌بگیر هستند.

وی بیان کرد: بخش بیمه‌ای تامین اجتماعی با ۹ شعبه اصلی، ۱۰ شعبه اقماری و سه کارگزاری رسمی در استان به جامعه هدف خدمت می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر ۲۱ هزار و ۷۰۰ کارگاه فعال و نیمه فعال زیرپوشش تامین اجتماعی استان هستند.

وی بیان کرد: بیشترین مراجعه کنندگان در پایان هر ماه مربوط به کارفرمایان و روزهای ابتدایی هر ماه مربوط به نام‌نویسی است.

درویشی با بیان اینکه شعبه یک تامین اجتماعی بیرجند بیشترین میزان مراجعه کننده را دارد ادامه داد: روزانه حداقل ۳۰۰ نفر به این شعبه مراجعه می کنند.

وی یادآور شد: خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان در قالب چهار مرکز درمانی و ۲ مرکز بستری در شهرستان بیرجند به بیماران ارائه می‌شود و بیمارستان های شهید رحیمی و میلاد به صورت رایگان به جامعه هدف خدمات‌دهی می کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: شهرستان های خوسف و سربیشه فاقد شعب اصلی تامین اجتماعی هستند اما شعب اقماری فعال بوده و خدمات به جامعه هدف از طریق این شعب انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز