گفتگو اختصاصی برنا با سرپرست تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران در خراسان جنوبی:

اردوی منظمی داریم / حضور ۱۶ ملی پوش کشتی گیر بانو در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۷:۳۷
کد خبر: ۸۷۲۷۷۶
اردوی منظمی داریم / حضور ۱۶ ملی پوش کشتی گیر بانو در خراسان جنوبی
بابایی با تبریک به رئیس جدید فدراسیون کشتی ایران از وی درخواست حمایت کشتی آلیش بانوان را کرد و گفت: امیدواریم آقای علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران همچون روسای قبلی فدراسیون از تیم آلیش و کلاسیک حمایت کنند. سرپرست تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران با بیان اینکه خانم سارا علیپور به علت عمل دست خود در این اردو حضور ندارد عنوان کرد:در اردو 16 کشتی گیر حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مهسیما بابایی سرپرست تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران در گفتگو اختصاصی با برنا از اولین اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان در خراسان جنوبی خبرداد و بیان کرد: این اردو با هدف اعزام به مسابقات جهانی کره جنوبی است.

وی با اشاره اینکه نفرات اول تا سوم قهرمان کشوری آلیش در این اردو حضور دارند افزود: با انتخاب کادر فنی تعدادی از کشتی گیران به مسابقات جهانی کره جنوبی اعزام خواهند شد.

بابایی با تبریک به رئیس جدید فدراسیون کشتی ایران از وی درخواست حمایت کشتی آلیش بانوان را کرد و گفت: امیدواریم آقای علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران همچون روسای قبلی فدراسیون از تیم آلیش و کلاسیک حمایت کنند. سرپرست تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران با بیان اینکه خانم سارا علیپور به علت عمل دست خود در این اردو حضور ندارد عنوان کرد:در اردو 16 کشتی گیر حضور دارند. وی در پایان از میزبانی خوب سروری رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی، مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان و منظمی مسول امور بانوان فدراسیون کشتی ایران تقدیر و تشکر کرد.

تیم ملی کشتی آلیش بانوان (1)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز