بازدید ۶۰ دقیقه ای رئیس هیئت بوکس از خبرگزاری برنا:

بوکس مردمی می شود / ورود نونهالان و نوجوانان به رشته بوکس / حاشیه زنی ممنوع ! عکس

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۳:۱۷
کد خبر: ۸۷۲۹۱۸
محمدعلی قربانی با اشاره به اینکه مهمترین هدف ما فرهنگ سازی و آشنایی خانواده ها با رشته ورزشی بوکس به ویژه برای نونهالان و نوجوانان است افزود: در سال گذشته برای اولین بار درتاریخ استان اولین کاروان نونهالان و نوجوانان بوکس خراسان جنوبی به المپیاد استعدادهای برتر ایران اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمدعلی قربانی رئیس هیئت بوکس و شکیب زاده مسئول روابط عمومی هئیت بوکس خراسان جنوبی از خبرگزاری برنا و خانه جوان استان بازدید کردند.

در این بازدید 60 دقیقه ای محمدعلی قربانی رئیس هیئت بوکس خراسان جنوبی مردمی شدن ورزش بوکس خبرداد و بیان کرد: برای اولین بار در تاریخ 14 ساله خراسان جنوبی رشته ورزشی بوکس به مدارس استان راه یافت.

 

اعزام اولین کاروان نونهالان و نوجوانان بوکس خراسان جنوبی به المپیاد استعدادهای برتر ایران

 

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف ما فرهنگ سازی و آشنایی خانواده ها با رشته ورزشی بوکس به ویژه برای نونهالان و نوجوانان است افزود: در سال گذشته برای اولین بار درتاریخ استان اولین کاروان نونهالان و نوجوانان بوکس خراسان جنوبی به المپیاد استعدادهای برتر ایران اعزام شدند.

قربانی که از سال 85 عضو هیئت بوکس شهرستان بیرجند بوده است گفت: متاسفانه تبلیغات منفی بر علیه این رشته ورزشی مانع توسعه آن شده که خوشبختانه اکنون این موضوع به کمترین حد خود رسیده است. رئیس هیئت بوکس خراسان جنوبی از ورود رشته ورزشی بوکس به یکی از مدارس مرکز استان خبرداد و بیان کرد: با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش استان رینگ بوکس در مدرسه امام صادق جانمایی شد و با حضور دانش آموزان 4 قهرمان نوجوان به صورت نمایشی بازی مسابقه دادند که همین امر موجب شد تا 17 دانش آموز دیگر از همان مدرسه به این رشته جذب شوند.

 

ورود نونهالان زیر 10 سال به این رشته بوکس

 

قربانی که ورود بوکس به مدرسه را نوعی انقلاب در این رشته ورزشی می داند خاطرنشان کرد: فیلم برداری از این مسابقه نمادین منجر به جلب توجه رئیس فدارسیون شد و خراسان جنوبی را الگوی دیگر استان ها اعلام کرد. رئیس هیئت بوکس خراسان جنوبی  ورود نونهالان زیر 10 سال به این رشته ورزشی جذاب را نقطه عطفی برای ورزش استان دانست و بیان کرد: نونهالان  8 تا 10 سال به رشته بوکس جذب شدند.

وی از اتحاد اعضای هیئت بوکس خبرداد و افزود: برای اولین بار کمیته هایی را زیرمجموعه این هیئت تشکیل دادیم و برای هر کمیته برنامه های ویژه و خاص تدوین شده است.

 

تقدیر از پیشکسوت و سنگ اندازی رسانه های حاشیه زن

 

قربانی با بیان اینکه برای اولین بار مسابقه بوکس در فضای آزاد به مناسبت تقدیر و تشکر از پیشکسوت و خزانه دار 15 ساله هیئت خبرداد و ادامه داد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان بیرجند برای اولین بار خانواده های بیرجندی از نزدیک مسابقه بوکس را مشاهده کردند که مورد استقبال مردم هم واقع شد.

وی با اشاره به اینکه برای این مراسم حاشیه سازی هم کردند گفت: متاسفانه یکی از رسانه ها بدون علت و آگاهی کامل مطالبی درج کرد که نشان از غیر حرفه ای بودن آن است.وی خاطرنشان کرد: با همدلی و همراهی که اکنون در هیئت بوکس است نمی گذاریم هیچ حاشیه ای برای آن ایجاد شود و قطار هیئت بوکس را با تمام سرعت و قدرت به جلوخواهیم برد.

 

360 نفری بیمه شده بوکس در استان / اعزام جوانان بوکس استان به مسابقات کشوری ماه آینده

 

وی از آمار 360 نفری بیمه شده بوکس در استان خبرداد و افزود: شهرستان های فردوس، سرایان، بشرویه، قاین و نهبندان این رشته فعال است و به هر قیمتی که شده لیگ استانی را برگزار خواهیم کرد. رئیس هیئت بوکس خراسان جنوبی از سفر رئیس فدارسیون بوکس به استان خبرداد وبیان کرد: در 7 مردادماه مجمع سالیانه هیئت برگزار می شود و در ماه آینده جوانان بوکس استان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

  

70 درصد تخفیف ویژه کلاس های داوری و مربیگری بوکس

 

محمدعلی قربانی که خود باشگاه دار هم هست گفت: مسابقه تدارکاتی بین تیم خراسان جنوبی با تربت حیدریه تریب دادیم که نتایج خوبی را برای ما داشت و تجربه خوبی برای ورزشکاران ما بود. رئیس هیئت بوکس خراسان جنوبی با تاکید براینکه هزینه های کلاس های داوری و مربیگری رشته بوکس بالغ بر 700 هزار تومان است خاطرنشان کرد: با عنایت رئیس فدارسیون و حمایت از هیئت استان این هزینه ها با 70 درصد تخفیف ویژه خراسان جنوبی برگزار و 30 نفر شرکت کردند.

 

تقویت شهرستان ها یکی دیگر از برنامه های ما است / تخفیف 40 درصدی برای فرزندان خانواده ادارات

 

وی با اشاره به اینکه تقویت شهرستان ها یکی دیگر از برنامه های ما است افزود: 5 مردادماه سالجاری کلاس مربیگری دیگری برگزار خواهیم کرد. قربانی از انعقاد تفاهم نامه فی ما بین ادارات با هیئت بوکس خبرداد و افزود: خانواده ها می توانند فرزندان خود را با معرفی ادارات به هیئت معرفی کنند و از تخفیف 40 درصدی آن برخوردار شوند.

دیدار با رئیس هییت بوکس (16)

دیدار با رئیس هییت بوکس (9)

دیدار با رئیس هییت بوکس (8)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز