محمد رضا اسدی یونسی خبر داد:

تدوین سند امور جوانان با ۴ محور راهبردی

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۳:۳۹
کد خبر: ۸۷۳۷۱۲
تدوینگر سند امور جوانان خراسان جنوبی نیز در این نشست بیان کرد: در این سند 4 هدف ازدواج و خانواده، هویت، آسیب های اجتماعی و مشارکت اجتماعی در آن تدوین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمد رضا اسدی یونسی تدوینگر سند امور جوانان خراسان جنوبی نیز در این نشست بیان کرد: در این سند 4 هدف ازدواج و خانواده، هویت، آسیب های اجتماعی  و مشارکت اجتماعی در آن تدوین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای هر کدام از این اهداف برنامه های جانبی دارد افزود: برای هر دستگاه برنامه اختصاصی پیش بینی شده و مولفه هایی برای نظارت آن خواهد بود.

محمد رضا اسدی یونسی ادامه داد: آمار و اطلاعات نیاز به شاخص هایی دارد که شاخص های دیگری و بانک اطلاعات حوزه جوانان را تدوین می کنیم.

تدوینگر سند امور جوانان خراسان جنوبی تاثیر آموزش برای جوانان را کم تاثیر دانست و ادامه داد: آموزش ها باید مثتمر و کاربردی باشد.

یونسی از نگرش منفی جوانان به ازدواج خبرداد و بیان کرد: باید این نگرش را تغییر دهیم و باید نوعی عمل کنیم که از رابطه های پیش از ازدواج جلوگیری شود. تدوینگر سند امور جوانان خراسان جنوبی ورود سمن های حوزه ازدواج، مجمع خیرین ازدواج و مربیان را بسیار تاثیر گذار دانست و یادآورشد: توانمندسازی یکی دیگر از اهداف ما است.

 

نظر شما