ایجاد دومین باشگاه کارآفرینان نوجوان کشور در فردوس

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۰:۳۱
کد خبر: ۸۷۵۳۱۰
ایجاد دومین باشگاه کارآفرینان نوجوان کشور در فردوس
این باشگاه براساس تفاهم‌ نامه همکاری مشترک بین آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موسسه آموزش عالی پیروزان که امروز منعقد شد، و هفته آینده راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  عبدالله زاده رئیس موسسه آموزش عالی پیروزان گفت: این باشگاه تمام دانش آموزان خراسان جنوبی را پوشش می دهد. وی افزود: این تفاهم‌نامه در راستای گسترش فرهنگ کارآفرینی و مشاوره‌های کسب و کار و شناسایی هوش کارآفرینانه و ایده‌های نوجوانان برای  دانش‌آموزان ۱۲تا ۱۸ سال  منعقد شد.

تعطیلات باشگاهی نوجوانان در باشگاه کارآفرینی 

عباس رکنی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر فراگیری مهارت در کنار تحصیل برای دانش آموزان و دانشجویان گفت: دراین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری آموزش و پرورش و برخی از دانشگاه های غیردولتی محیطی گرم و صمیمی را برای دانش آموزان در مدارس فراهم‌ می کند تا دانش آموزان در کنار تحصیل با مفاهیم کارآفرینی و کسب و کار آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت در باشگاه کارآفرینان دانش­ آموزی به مدت 2 سال می­ باشد که در ابتدا با یک دوره  شبانه ­روزی که کمپ دانش­ آموزی  نامیده می ­شود شروع و پس از آن دانش­ آموزان هر دو تا سه هفته یکبار در مکانی که از سوی باشگاه اعلام می شود گرد هم آمده و به یادگیری مهارت­های کارآفرینی می­پردازند. کمپ دانش­ آموزی به مدت4 الی 6 روز کامل برگزارمی شود که در شش ماه دوم سال به علت حضور دانش­ آموزان در مدرسه می­تواند در دو دوره ( تعطیلات آخر هفته ) برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز