گلایه های آقای ورزش استان از عدم همکاری هیات ورزشی و کار گروهی:

تدوین سامانه ارزیابی عملکرد هوشمند / اختصاص ۲ میلیارد تومان در قانون تبصره ۵ / پیش بینی ۸ میلیاردی تومانی اعتبارات در وزارت ورزش +ببینید

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۸:۵۶:۱۳
کد خبر: ۸۷۵۷۸۵
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید براینکه می توانستیم آمار جمعیت طرح استعدادیابی را از 5 به 20 هزار نفر افزایش دهیم عنوان کرد: کم کاری هیات ورزشی در طرح استعدادیابی نادیده گرفتن جوانان استان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست هم اندیشی و توجیحی دومین المپیاد ورزشی استان با حضور مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار شد.

مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه از تمام ظرفیت های استان به ویژه جمعیت استفاده کنیم عنوان کرد: توسعه زیرساخت ها به نوعی دعوت مردم در ورزش است که متاسفانه خراسان جنوبی جایگاه خوبی ندارد.

وی با بیان اینکه ما باید از ویژگی های رقابتی خود بهترین استفاده را ببریم افزود: در تست های استعدادیابی هیچ اثری از هیات ورزشی نیست و این نشان از کم کاری هیات را نشان می دهد. سرپرست با انتقاداز روسای هیات ورزشی خاطرنشان کرد: علی رغم همه اطلاع رسانی، همکاری آموزش و پرورش، همکاری مربیان ورزش مدارس حضور میدانی داشتند اما هیات ورزشی حضور کم رنگی و یا هیچ حضوری نداشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید براینکه می توانستیم آمار جمعیت طرح استعدادیابی را از 5 به 20 هزار نفر افزایش دهیم عنوان کرد: کم کاری در طرح استعدادیابی نادیده گرفتن جوانان استان بود.

وی به شورای آموزش و پژوهش اداره کل اشاره کرد و گفت: در این شورای راهبردی تدوین سامانه ارزیابی عملکرد هوشمند و سند امور جوانان در تاریخ استان بی سابقه است و از سالجاری و سال آینده در اختیار هیات ورزشی خواهد گرفت.

سرپرست با بیان اینکه ورزشکاران استان برند استانی هستند عنوان کرد: با وجود تمام محدودیت ها در تامین اولین ابزار های هیات ورزشی در المپیادهای کشوری این کارا کردیم تا ورزشکار استان در کشور تحقیر نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به کار مشارکتی و گروهی در اداره کل و هیات ورزشی اشاره کرد و افزود: بسیاری از اسناد هیات ورزشی دچار مشکل هستند. وی تاکید کرد: اسناد هیاتی داریم که سه سال در اداره دچار مشکل و رفت آمد است.

سرپرست یادآوردشد: اسناد پروژه های سال 94 را ما اکنون به سازمان های بازرسی جواب می دهیم و آنها را جمع می کنیم.

وی گفت: 2 میلیارد تومان از فصل 5 قانون به هیات ورزشی اختصاص یافت که برای اولین بار در تاریخ14 ساله استان سابقه نداشته است که از این مبلغ باید به اندازه 10 میلیارد تومان استفاده کنیم.

سرپرست خاطرنشان کرد: در امانتی که تحویل ما بوده هیچ کار غیر قانونی انجام نشده که بالغ بر80 میلیارد تومان اسناد امضاء شده است.وی پیش بینی کرد: امیدواریم بتوانیم در وزارت ورزش و جوانان هم سهم استان را 8 میلیارد تومان افزایش دهیم. وی گفت: پیش بینی دیگر ما اختصاص 12 میلیارد تومان در فصل 5 است.

وی گفت: 3 میلیارد تومان برای خانه جوان اختصاص دادیم و مجموعه خاتم را برای هیات ورزشی اماده کرده ایم و تا 4 ماه آینده تحویل خواهد شد

وی در پایان به اهمیت رسانه اشاره کرد و ادامه داد: بیان گزارش عملکرد روسای هیات و اداره های شهرستان های تابعه می تواند به جذب ورزشکار کمک کند و به زودی تیم رسانه ای اختصاصی برای هیات ورزشی و سازمان های مردم نهاد ایجاد خواهیم کرد. 

المپیاد (3)

نظر شما