معاون سیاسی استانداری در نشست ستاد انتخابات استان تاکید کرد:

گام دوم انقلاب، قانون مداری و بی طرفی و انسجام ملی

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۸:۳۷:۲۰
کد خبر: ۸۷۵۸۷۲
گام دوم انقلاب، قانون مداری و بی طرفی و انسجام ملی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: قانون مداری، همگرایی و شفافیت سازی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  دومین نشست اعضای ستاد انتخابات استان به ریاست ناصر خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.

وی با اشاره بهبرگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سالجاری گفت: رفتارهای انتخاباتی بدون پشتوانه قانونی، موجب تخریب و تضعیف اعتماد عمومی می شود.
وی شعار انتخابات پیشرو را "گام دوم انقلاب، قانون مداری و بی طرفی و انسجام ملی" اعلام کرد و افزود: باید با رعایت قانون، سلامت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم را در این عرصه رقم بزنیم و تلاش کنیم با عدم جانبداری از افراد خاص، قانون را نصب العین قرار دهیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین بر تعیین تکلیف بخشهایی از شهرستانها که نمایندگی ثبت احوال ندارند ، تاکید کرد و افزود: باید با پیگیری این موضوع ، مشکلات مردم در خصوص صدور مدارک هویتی، بویژه شناسنامه و کارت هوشمند ملی برطرف شود.

خوش خبر با بیان اینکه آموزش فرمانداران، بخشداران و دست اندرکاران انتخابات در دستور کار قرار گرفته است، از مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان خواست با شناسایی مشکلات شهرستانها، برنامه ریزی لازم برای رفع آنها را در دستور کارقرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز