خبرهای خوش رئیس سازمان استخدامی کشور به خراسان جنوبی ها:

موافقت معاون رئیس جمهور با جذب هیات علمی در دانشگاه های بیرجند / مجوز استخدام پیمانی به خراسان جنوبی داده شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۱:۱۷
کد خبر: ۸۷۶۰۱۰
موافقت معاون رئیس جمهور با جذب هیات علمی در دانشگاه های بیرجند / مجوز استخدام پیمانی به خراسان جنوبی داده شد
انصاری با بیان اینکه تجمع دستگاه های اجرایی در یک مکان می تواند به توسعه شهرستان های خراسان جنوبی کمک کند گفت: با استخدام پیمانی در استان موافقت می کنیم اما باید ادارات تجمیع شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، شورای اداری خراسان جنوبی به ریاست محمد صادق معتمدیان استاندار با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و سازمان استخدامی کشور برگزار شد.

جمشیدانصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور نیز در شورا بیان کرد: براساس خوشبینانه ترین وضعیتی که سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه می دهید دولت نمی تواند به 368 هزار میلیارد تومان تامین کند. وی با بیان اینکه باید به دنبال منابع درآمدی دیگری باشیم افزود: بیشتر از 368 هزار میلیارد تومان نمی توانیم تامین کنیم و این مبلغ 10 هزار میلیارد تومان کمتر از مبلغ مصوب است.

انصاری با تاکید براینکه با این اعداد رقم باید با احتیاط هزینه و برنامه های خودمان اجرا کنیم ادامه داد: برنامه ریزی های دستگاه های اجرایی باید مجدد اولویت بندی شود  امیدواریم تا در شش ماه دوم سالجاری رفع و درآمدهای کشور افزایش یابد. معاون رئیس جمهور گفت: در تامین هزینه های جاری دستگاه های اجرایی در سالجاری دچار مشکل هستیم. وی ادامه داد: برای ایجاد پست سازمانی و استخدام نیرو انسانی باید تامین اعتباری شود و به صورت سالانه هر نیرو انسانی 40 تا 45 میلیون تومان برای دولت هزینه دارد.

وی با بیان مثال گفت: استخدام هزار نفر 40 تا 45 میلیارد تومان در سال بار مالی برای  خراسان جنوبی دارد.

انصاری با بیان اینکه خراسان جنوبی 66 درصد پست بلاتصدی دارد افزود: هر مجوزی که وزیر علوم برای هیات علمی بخواهد ما برای دانشگاه های بیرجند موافقت می کنیم به غیر از دانشگاه علومپزشکی.

وی ادامه داد: حاضریم با همکاری استانداری خراسان جنوبی کلیه اطلاعات مجوزهای دستگاه های اجرایی به استاندار اعلام می شود و با روسای دستگاه های اجرایی به توافق برسید. انصاری تصریح کرد: انتقال نیروی دستگاه اجرایی هیچ الزامی وجود ندارد و اگر نیروی انتقال می شود اعتبار ان دستگاه هم منتقل و سهمیه مجوزاستخدام جدید را بگیرید.

وی از استخدام 42 هزار نیرو در آموزش و پرورش کشور خبرداد و بیان کرد: مدیران استانی هم تلاش کنند تا سهیمیه خوبی نسبت به این موضوع کسب کنند.

رئیس سازمان ادای استخدامی کشور گفت: تبعیض بین استان ها و دستگاه های اجرایی قائل نمی شویم.وی با اشاره به اینکه صیانت از نیروی دولت یکی از راهبردهای ما است بیان کرد: سطح رضایتمندی کارکنان پایین باشد بخش عمده ای از منابع دولت هدر می رود و خدمت خوبی به مردم داده نمی شود. وی عنوان کرد: خراسان جنوبی با مقایسه با دیگر استان ها 96 صدم درصد کشور را در خود جای داده است و 32/1 صدم درصد کارکنان دولت هستند. وی ادامه داد: خراسان جنوبی به اندازه نرم کشوری کارمندان رسمی دارد و پیمانی نسبت به نرم کشور بیشتر است به نوعی که در خراسان جنوبی 17 درصد پیمانی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز