معاون عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت کشور خبر داد:

بهره برداری از ۲۱ پروژه در سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به خراسان جنوبی / توسعه نهبندان اولویت بنیاد برکت

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۶:۴۷
کد خبر: ۸۷۷۶۵۷
بهره برداری از ۲۱ پروژه در سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به خراسان جنوبی / توسعه نهبندان اولویت بنیاد برکت
وی افزود: از این 89 پروژه 56 پروژه در گذشته افتتاح شده است و 21 پروژه در سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به خراسان جنوبی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، معاون عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت کشور شامگاه گذشته  با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند دیدار کرد.

واعظی معاون عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت کشور بیان کرد: بنیاد برکت 89 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 430 میلیارد تومان در خراسان جنوبی تعریف کرده است.

معاون عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت کشور با بیان اینکه از این تعداد 36 پروژه در بحث مدارس بوده است که تاکنون 32 پروژه به بهره‌برداری رسیده است بیان کرد: همچنین 12 پروژه در دست اقدام است.

واعظی نژاد با بیان اینکه در حوزه آبرسانی 6 طرح داریم که یکی از این طرح ها آبرسانی به 13 روستا است تصریح کرد: در این راستا آبرسانی به 170 خانوار انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 21 مسجد و حسینیه نیزساخته و در دست اقدام است خاطرنشان کرد: پروژه های ورزشی، تامین تجهیزات مورد نیاز، تجهیز مدارس و مجتمع های فرهنگی از دیگر پروژه های در دست اجرا است.

عضو هیأت علمی بنیاد برکت نیز در این جلسه یادآور شد: بنیاد برکت از طریق روش های مختلف به اشتغال زدایی می پردازد که یکی از این روش ها مشارکت با شرکت های کوچک است.

جوهری اظهار داشت: بنیاد برکت طی چندین سال با 12 شرکت مشارکت داشته است و در حال حاضر با 4 شرکت تداوم مشارکت داریم که در سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به خراسان جنوبی 2 شرکت به بهره برداری می رسد.

وی از سرمایه گذاری 202 میلیارد تومان در این شرکت ها خبر داد و افزود: در این راستا تاکنون 11 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است و در حال حاضر بیشتر تمرکز ما بر روی شهرستان نهبندان است تا بتوانیم توسعه بیشتری داشته باشیم.

عضو هیأت علمی بنیاد برکت با اشاره به افتتاح شرکت جوجه طلا و پهن دشت در سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به خراسان جنوبی گفت: میزان سرمایه گذاری در شرکت جوجه طلا 10 میلیارد تومان و در شرکت پهن دشت 8 میلیارد تومان بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز