دیدارشهردار، معاونین، اعضای شوراشهر، روسای سازمان های تابعه شهرداری با مردم منطقه سایت اداری :

تامین زمین معضل بزرگ سایت اداری شهر بیرجند+ ببینید

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۸:۰۴:۰۱
کد خبر: ۸۷۸۰۹۹
جاوید با بیان اینکه تمامی اعتبارات پارک تامین شده بود افزود: نبود زمین یکی از مشکلات ما در این منطقه سایت اداری است اما فضای نسبتا خوبی به متراژ 2 هزار و 400 مترمربع در این منطقه وجود دارد که نیاز به تغییر کاربری دارد و نیازمند موافقت مسولان استانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، دیدار و گفتگوی محمدعلی جاوید شهرداربیرجند با حضورمعاونین تخصصی وی،  اعضای شورای شهر، روسای سازمان های تابعه و شهرداران با مردم منطقه سایت اداری بیرجند در مسجد حضرت ابولفضل این منطقه انجام شد.

محمدعلی جاوید شهردار بیرجند در جمع مردم منطقه سایت اداری با بیان اینکه شرایط اعتباری ما در حد صفر است عنوان کرد: با این وجود شهر توسعه یافته است.

وی با اشاره به اینکه شهر بیرجند 52 محله دارد افزود: منطقه سایت اداری 5 هزار نفر جمعیت دارد و این مشکلات در برخی از مناطق وجود دارد.

شهردار بیرجند با بیان اینکه شورای شهر بیرجند با ما بسیار همراه است عنوان کرد: مکاتبات زیادی در شهرداری ویژه سایت اداری بود که سریعا دستوری مبنی بر طراحی و ساخت پارک در این منطقه انجام شد که متاسفانه بعد از همه اقدامات مشخص شد که به تامین اجتماعی واگذار شده است.

جاوید با بیان اینکه تمامی اعتبارات پارک تامین شده بود افزود: نبود زمین یکی از مشکلات ما در این منطقه سایت اداری است اما فضای نسبتا خوبی به متراژ 2 هزار و 400 مترمربع در این منطقه وجود دارد که نیاز به تغییر کاربری دارد و نیازمند موافقت مسولان استانی است. شهردار مرکز استان به مسائل ترافیکی این منطقه اشاره کرد و افزود: این مورد نیاز به کار کارشناسی دارد و پدافند غیرعامل مورد بررسی قرا خواهد گرفت. وی قول داد در صورت تامین زمین مرکز خریدی در این منطقه همزمان با احداث پارک تاسیس می شود.

شهردار بیرجند با بیان اینکه عملیات بازیافت از مهر شهر آغاز شده است گفت: اگر مردم این منطقه امادگی داشته باشند از هم اکنون می توانیم منطقه سایت اداری را به عنوان پایلوت پروژه بازیافت قرار دهیم. وی با اشاره به اینکه پارک جنگلی به مساحت 40 هکتار و 5 برابر پارک توحید مرکز شهر است خاطرنشان کرد: فضاهای ورزشی، فروشگاه ها، پروژه های سلامت، فرهنگی اجرا و بیش از 15 اکیپ در پارک جنگلی در حال فعالیت هستند و امیدواریم یکساله این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی ساختمان شورا و اراضی پادگان اشاره کرد و افزود: بیش از 7 هکتار برای میدان سراسری اجتماعات، بازارچه های مختلف، فضای تجاری و اداری در آن پیش بینی شده است.

 

دغدغه شورای شهر بیرجند تامین فضای سبز شهری در سایت اداری بیرجند است

 

تقی زاده رئیس شورای شهر بیرجند با بیان اینکه تورم بیش از 40 درصد در این مدت بوده است عنوان کرد: نرخ افزایش عوارض سالانه 15 درصد بوده است. وی با اشاره به اینکه بهسازی معابر، و آیلن ها، آبیاری قطه ای در معابر، زیباسازی معابر شهری بخشی از خدمات شهرداری بیرجند است افزود: احداث فرهنگسرای صیادشیرازی، بهسازی پارک جنگلی و چندین پارک دیگر در دستور کار ما است. تقی زاده با تاکید براینکه مشکلات مطرح شده در این مراسم اولویت رسیدگی شهرداری خواهد بود ادامه داد: واگذاری بهترین فضا به بیمارستان میلاد غیرکارشناسی بوده و اکنون از اختیارات شورا و شهرداری خارج شده است.

تقی زاده با بیان اینکه دغدغه ما تامین فضای سبز شهری در سایت اداری است بیان کرد: تمامی موضوعات مطرح شده برای رفع آن به استاندار، فرماندار و دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.

وی خاطرنشان کرد: هنوز سایت اداری تحویل شهرداری نشده است و بهسازی، ایجاد مبلمان شهری برای شهروندان این منطقه عوارضی در پی خواهد داشت.

وی از تفکیک زباله در محلات شهر بیرجند تا پایان سال جاری خبرداد و بیان کرد: سوله تفکیک در سایت دفع زباله در حال ساخت است و به زودی زیر ساخت های آن تفکیک زباله در شهر ایجاد خواهدشد.

دیدار شهردار با مردم سایت اداری (2)

دیدار شهردار با مردم سایت اداری (8)

دیدار شهردار با مردم سایت اداری (5)

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز