مهران سرپرست تاکید کرد:

محرومیت زدایی ورزشی در مناطق محروم شهر بیرجند / سانس رایگان ورزشی ویژه جوانان شمال شهر بیرجند

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۰:۰۱:۳۳
کد خبر: ۸۷۸۲۲۵
محرومیت زدایی ورزشی در مناطق محروم شهر بیرجند / سانس رایگان ورزشی ویژه جوانان شمال شهر بیرجند
سرپرست با تاکیدبر اینکه مدیریت وضعیت موجود را اولویت اداره کل در مهر شهر دانست و عنوان کرد: در منطقه شمال شهر کلیه پیمانکاران باید سانس ورزشی رایگان در اختیار مردم منطقه شمال شهر قرار دهند. وی ادامه داد: هیئت باستانی به عنوان معین اداره کل وظیفه پرداخت شهریه، لباس ورزشی و تجهیزات ورزشی، 5 هزار بلیط استخر رایگان و 100 میلیون تومان تجهیزات برای مردم محروم را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به مناطق کمتر توسعه یافته خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: کمبود امکانات کار را برای پاسخگویی سخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات ما در حوزه عمرانی نسبت به سال 96 دو برابر شده است عنوان کرد: جایی که 15 سال هیچ اتفاقی نیفتاده است چگونه باید نیاز های مردم را پاسخ بدهیم.

سرپرست به آکادمی کشتی استان اشاره کرد و ادامه داد: در اعتبارات سال 98 اعتبار خوبی به هیئت کشتی و ساخت و تجهیز سالن استخر تا پایان سال 99 تکمیل خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: سالن ورزش های رو باز در خیابان صیاد شیرازی سال آینده افتتاح خواهد شد و که حداقل تا پایان سال جاری باید 6 کار عمرانی مکان ورزشی انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به نبود زمین در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: یک پروژه از این تعداد به عهده راه و شهرسازی است که با همکاری یکدیگر انجام می دهیم. وی ادامه داد: یک سالن سقف کوتاه دیگری را با همکاری اداره کل نوسازی مدارس می سازیم. سرپرست با تاکیدبر اینکه مدیریت وضعیت موجود را اولویت اداره کل در مهر شهر دانست و عنوان کرد: در منطقه شمال شهر کلیه پیمانکاران باید سانس ورزشی رایگان در اختیار مردم منطقه شمال شهر قرار دهند. وی ادامه داد: هیئت باستانی به عنوان معین اداره کل وظیفه پرداخت شهریه، لباس ورزشی و تجهیزات ورزشی، 5 هزار بلیط استخر رایگان و 100 میلیون تومان تجهیزات برای مردم محروم را دارد. وی تاکید کرد: با خرید خدمات از سالن های ورزشی می توانیم حضور پر رنگی از جوانان منطقه شمال شهر را در سالن ها داشته باشیم. وی تاکید کرد: اگر همین روند تخصیص اعتبارات ادامه داشته باشد به توازن سرانه ورزشی خواهیم رسید. وی تصریح کرد: بیش از 100 سالن ورزشی و پروژه ورزشی به بهره برداری خواهید رسید.

 

نظر شما