معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان:

موتور سواران ۳۴ درصد بیشتر از سرنشینان خودرو در معرض مرگ هستند

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۷:۰۲
کد خبر: ۸۷۸۸۸۳
موتور سواران ۳۴ درصد بیشتر از سرنشینان خودرو در معرض مرگ هستند
گرجی با اشاره به اینکه موتور سواران 34 درصد بیشتر از سرنشینان خودرو در معرض مرگهای ناشی از حوادث قرار دارند گفت: 13 درصد کشته های سوانح رانندگی جاده های خراسان جنوبی را راکبان موتور سیکلت تشکیل می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان با اشاره به اینکه موتور سواران 34 درصد بیشتر از سرنشینان خودرو در معرض مرگهای ناشی از حوادث قرار دارند گفت: 13 درصد کشته های سوانح رانندگی جاده های خراسان جنوبی  را راکبان موتور سیکلت تشکیل می دهند.

گرجی افزود: با هدف افزایش ایمنی، ترویج فرهنگ ترافیک و استفاده صحیح از موتورسیکلت ها اداره ایمنی وترافیک اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی در روستاهای حاشیه راهها اقدام به برگزاری دوره های آموزش موتورسیکلت سواران را در دستور کار خود قرار داده است .

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون 894 نفر از آموزشهای لازم در خصوص چگونگی استفاده صحیح از موتورسیکلتها بهره مند شدند و پس از اتمام آموزش برای تشویق و فرهنگ سازی موتورسیکلت سواران، به راکبان موتور سیکلت کلاه ایمنی، دستکش، شبرنگ و لوازم و قطعات موتور سیکلت هدیه دادند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم با برنامه ریزی و اولویت بندی بیش از 30 روستای دیگر را با اولویت روستاهای حاشیه راههای شریانی و اصلی از این آموزش ها بهره مند کنیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز