نرخ گذاری اماکن و باشگاههای ورزشی استان

۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۴:۴۰
کد خبر: ۸۷۹۲۲۴
نرخ گذاری اماکن و باشگاههای ورزشی استان
کمیته نرخ گذاری اماکن و باشگاههای ورزشی استان به ریاست حضور مدیرکل و با حضور باشگاه داران و نمایندگان ادارات صنعت معدن تجارت و تعزیرات حکومتی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، جلسه کمیته نرخ گذاری اماکن و باشگاههای ورزشی استان به ریاست حضور مدیرکل و با حضور باشگاه داران و نمایندگان ادارات صنعت معدن تجارت و تعزیرات حکومتی و امین لطفیان؛ مسئول دبیرخانه کمیسیون ماده پنج امور باشگاه‌ها و نظارت بر اماکن ورزشی استان،  تشکیل شد.
لطفیان هدف از تشکیل این جلسه را افزایش و ساماندهی و نظم بخشیدن به شهریه استفاده از اماکن ورزشی و باشگاههای خصوصی استان عنوان کرد و افزود: با امعان نظر به دستور مدیر کل جهت تنظیم دفترچه نرخنامه جامع و مدون که در سال گذشته صورت پذیرفته، نرخ گذاری اماکن و باشگاههای ورزشی استان، در چارچوب قوانین ومقررات خود و با حضور نمایندگان ادارات صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی رسمیت می یابد .

وی گفت: بهترین شرایط نرخ گذاری اماکن و باشگاههای ورزشی استان با حضور باشگاه داران و مدیران اماکن ورزشی و شنیدن آنالیزهای قیمتی و هزینه ای جاری باشگاهها و همچنین تورم چند درصدی قیمتها در جامعه محقق خواهد شد. 

مسئول دبیرخانه کمیسیون ماده پنج امور باشگاه‌ها و نظارت بر اماکن ورزشی استان ابراز امید واری کرد، با رعایت دستورالعملها و قوانین و مقررات ابلاغی شرایط رضایت سرمایه گذاران در عرصه ورزش با در نظر گرفتن بهترین شرایط برای خدمات گیرندگان فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز