رئیس مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی:

جلسه ای ویژه توسعه خراسان جنوبی در دفتر دکتر جهانگیری / تامین زیرساخت های خراسان جنوبی نیازمند ۵ هزار میلیارد تومان

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۱:۳۳
کد خبر: ۸۸۰۸۰۷
جلسه ای ویژه توسعه خراسان جنوبی در دفتر دکتر جهانگیری / تامین زیرساخت های خراسان جنوبی نیازمند ۵ هزار میلیارد تومان
رئیس مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبی نیازمند 5 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت ها است گفت: دو روز آینده مجمع نمایندگان با حضور استاندار در دفتر دکتر جهانگیری با حضور کلیه وزرا جلسه ویژه توسعه خراسان جنوبی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، آیین گرامیداشت دهه تولید ملی خراسان جنوبی با حضور صالحی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و امید معاون مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی برگزار شد.

نظرافضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه و رئیس مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیروی انسانی سرمایه اصلی کشور است. وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی با نیروی انسانی خوبی که دارد چرا توسعه نیافته است افزود: چشم انداز 1400 ترسیم کردیم اما آیا می توان در پایان سال 1400 بگوید به توسعه یافته ایم یا خیر؟

رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه مصرف نفت مانع توسعه کشور شده است بیان کرد: نفتی که می توان موجب زیرساخت باشد اما فقط مصرف می شود. افضلی با بیان اینکه شهرستان نهبندان را می توان به جدول مندلیف توصیف کرد خاطرنشان کرد: انواع مواد معدنی و کویری بکر در این شهرستان وجود دارد اما نبود زیرساخت ها این شهرستان را از توسعه باز داشته است.

وی برق و آب را یکی از مهمترین عامل توسعه دانست و یادآورشد: در صنایع هم باید تکنولوژی ها به روز شود تا توسعه پیدا کند. وی با اشاره به اینکه نگاه دولت به خراسان جنوبی تغییر یافته است بیان کرد: مارکتینگ و بازاریابی یکی از مهمترین زنجیره های تولید است که خراسان جنوبی به شدت نیاز دارند.

 

 

نظر شما