معاون آموزش و پژوهش هلال احمر خراسان جنوبی خبرداد :

برگزاری دوره امداد و کمک های اولیه ویژه خبرنگاران

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۵:۵۷:۱۱
کد خبر: ۸۸۱۲۲۲
برگزاری دوره امداد و کمک های اولیه ویژه خبرنگاران
معاون آموزش و پژوهش هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری دوره امداد و کمک های اولیه ویژه خبرنگاران به همت روابط عمومی جمعیت خبر داد و گفت: در این دوره ۱۸ نفر از خبرنگاران بیرجند آموزش های امدادی را فرا گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مسلم حسینی، معاون آموزش و پژوهش هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت آموزش های امدادی بیان کرد: جمعیت هلال احمر می‌کوشد با برگزاری دوره های آموزشی، در هر خانواده حداقل یک امدادگر تربیت کند که این افراد ضمن انتقال آموخته ها یشان به اطرافیان در صورت نیاز اقدامات امدادی اولیه را در شرایط اضطرار به حادثه دیدگان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه آرام کردن افکار عمومی در زمان بحران از مسائل مهمی بوده که باید به آن پرداخته شود، افزود: برگزاری این دوره ها در آمادگی اذهان جامعه نسبت به رویارویی با حوادث نقش مهمی داشته که این امر خود باعث حفظ آرامش شهروندان در بروز حوادث می شود.

حسینی اظهار کرد: در حال حاضر دوره های کمک های اولیه در کلیه شعب هلال احمر در حال برگزاری است و متقاضیان میتوانند با مراجعه به شعب در این دوره ها شرکت کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در زمان بحران نقش مهمی را ایفا می کنند، افزود: اطلاع رسانی های این قشر می تواند خسارات احتمالی در بروز حوادث مترقبه و غیر مترقبه را به حداقل برساند.

 

حسینی با بیان اینکه این دوره به مدت ۲۲ ساعت آموزش به اعضای شرکت کننده ارائه شده است، اظهار کرد: در پایان دوره آزمون عملی و تئوری برگزار شده و به پذیرفته شدگان گواهینامه مربوطه اعطا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز