با حضور فرماندار:

طی مراسمی از خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی های فعال شهرستان نهبندان تجلیل شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۵:۱۸:۳۹
کد خبر: ۸۸۳۵۸۶
طی مراسمی از خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی های فعال شهرستان نهبندان تجلیل شد
در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و روابط عمومی های فعال شهرستان که بیش از 3 ساعت به طول انجامید خبرنگاران شهرستان در فضای صمیمی دغدغه ها و سختی های کارشان را با بیکی فرماندار شهرستان در میان گذاشتند .

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار به تبیین جایگاه خبر نگار پرداخت و اشاره کرد : خبرنگاران به عنوان چشمان بیدارجامعه به شمار می روند که در ابعاد مختلف نظرات و دیدگاهای جامعه را بیان می کنند .

وی تصریح کرد: در یک جامعه اسلامی هیچ شانی بالاتر از خدمت رسانی به مردم برای مسئولین نیست و در راستای کاهش مشکلات شهرستان باید خبرنگاران با بیان ظرفیت و پتانسیلها و هم افزایی  در جهت پیشرفت شهرستان 

گام بردارند . 

نماینده عالی دولت در شهرستان نهبندان با تاکید بر اینکه باید مدیران شهرستان صدای رسانه ها و خبر نگاران را بشنوند که در حقیقت این همان مطالبات مردم و شهرستان می باشد . 

فرماندار نهبندان در جمع خبر نگاران ،اصحاب رسانه و مسئولین روابط عمومی های شهرستان با اشاره به گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد : باید به ظرفیتها و پتانسیلهای شهرستان آشنا باشیم و اثر تحریمهای ظالمانه دشمنان را بی اثر سازیم .

وی ضمن تاکید بر اینکه رسانه ها و خبر نگاران باید منصف ، تاثیرگذار ، متعهد و امانت دار باشند گفت : از همه رسانه های شهرستان و اصحاب رسانه خواسته می شود که درجهت توسعه شهرستان همکاری نمایند . 

بیکی گفت : خبرنگاران نباید بر اساس تفکر وجهت گیری سیاسی مطالبی را درج کنند و باید واقعیتها را منتقل نمایند . 

فرماندار نهبندان ادامه داد : از همه ادارات شهرستان خواسته می شود که به دنبال پرتال و سایت اداره خودشان در جهت انعکاس خبر های حوزه کاریشان باشند . 

وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه سیاه نمایی به شهرستان ضربه می زند افزود : سختی کار خبرنگاران را لمس می کنم و تا علاقه و عشق در این حوزه نباشد شاهد پیشرفت امورات محوله نخواهیم بود و ادامه داد : با توجه به اینکه تحول عظیم درعرصه رسانه و خبر رسانی در    سالهای اخیر رخ داده است از همه خبرنگاران شهرستان خواسته می شود که باید به دنبال  افزایش مطالبه گری در جهت بهبود امور در شهرستان باشیم  . 

فرماندار شهرستان نهنبدان در پایان این مراسم از همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر نمود . 

در این مراسم هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به بیان موضوعات و نظراتی در خصوص حوزه خبر و رسانه پرداخت و سپس خبرنگاران و اصحاب رسانه و سپس روابط عمومی های ادارات شهرستان به بیان دیدگاهها و نظراتشان در حوزه های مختلف پرداختند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز