معاون توسعه ورزش استان خبرداد:

آغاز جام خوشه همزمان با هفته دولت

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۵:۲۵
کد خبر: ۸۸۴۴۸۴
آغاز جام خوشه همزمان با هفته دولت
محمدرضا مهران پور، معاون توسعه ورزش استان بیان کرد: مرحله استانی مسابقات ورزشی روستائیان و عشایر استان (جام خوشه چین) در تاریخ های 7،6و8 شهریور همزمان با فرا رسیدن هفته دولت به میزبانی شهرستان های خوسف و بیرجند به ترتیب در گروه آقایان و بانوان به کار خود پایان خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمد رضا مهران پور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان مرحله استانی مسابقات ورزشی روستائیان و عشایر استان (جام خوشه چین)  خبرداد: در تاریخ های 7،6و8 شهریور همزمان با فرا رسیدن هفته دولت به میزبانی شهرستان های خوسف و بیرجند به ترتیب در گروه آقایان و بانوان به کار خود پایان خواهد داد.
 
وی ادامه داد: مرحله منطقه ای این مسابقات نیز به مناسبت گرامیداشت ایام آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) در تاریخ های 16،15و17 آبان ماه به میزبانی شهرستان های سرایان و قاین و با حضور 5 استان سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی برگزار و با حضور بیش از 500 ورزشکار برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: جام خوشه چین با محوریت روستائیان و عشایر در 6 رشته ورزشی فوتبال،والیبال، طناب کشی، چوب کشی، هفت سنگ و دومیدانی در رده های سنی نوجوانان و جوانان به عنوان یکی از مهمترین اقدامات حوزه ورزش در راستای پویایی هرچه بیشتر جوانان روستا و عشایر در کشور محسوب می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز