معاون اول قوه قضاییه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد:

وظیفه سنگین قوه قضاییه در حق خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۲:۴۲
کد خبر: ۸۸۶۷۴۸
وظیفه سنگین قوه قضاییه در حق خراسان جنوبی
وی افزود: مردم خراسان جنوبی مردمی خوب و آرام هستند و تلاش کردیم فردی که بتواند وظیفه سنگینی که بر دوش قوه قضائیه است را حمل کند برای این استان انتخاب کنیم که ایشان حجت‌الاسلام حمیدی که یک روحانی دلسوز بوده و آشنا به امور قضایی است و ۲۱ سال در سیستان و بلوچستان خدمت کرده را انتخاب کردند که از خداوند توفیق روزافزون برای ایشان آرزومندم

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه  با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کرد.

وی عنوان کرد: از خداوند می‌خواهیم در جهت خواست همه انبیا که تحقق  و گسترش عدالت است به ما توفیق دهد تا در خدمت بی منت و خالصانه به مردم موفق باشیم. وی ادامه داد: روز عید غدیر بزرگ‌ترین روز برای همه بشریت و نه تنها فقط برای شیعه و مسلمانان است و این روز را به همه تبریک می‌گوییم.

وی گفت: از خداوند می‌خواهیم که عاقبت همه ما را ختم به خیر کند و ما را از شیعیان راستین امیرالمومنین (ع) قرار دهد، به برکت انفاس قدسیه حضرت امام خمینی (ره) در ۴۰ سال پیش تا حدودی دین اسلام احیا شد و آنچه منویات همه انبیا بود تا حدودی تحقق پیدا کرد. معاون اول قوه قضائیه اضافه کرد: مدیرکل سابق دادگستری خراسان جنوبی سال های زیادی در این استان خدمت کرد و به دلیل بعضی مشکلات شخصی، خانوادگی و مریضی که دارند و در این روز دعا می‌کنیم همه بیماران به ویژه بیمار ایشان را خداوند شفای عاجل عنایت کند، اصرار بر بازنشستگی داشتند.  محسنی اژه‌ای گفت: آقای رئیسی و بنده تلاش کردیم که ایشان بماند یا به مشهد بیاید و در کارهای غیرمدیریتی فعالیت کند و هنوز بر این باور هستیم اما اصرار ایشان بر بازنشستگی است تا مدتی به مسائل خانوادگی خود برسند و خانواده هم بر گردن ایشان حقی دارند و وقتی جابه جا شوند فردی مناسب این استان را باید انتخاب می کردیم.

وی افزود: مردم خراسان جنوبی مردمی خوب و آرام هستند و تلاش کردیم فردی که بتواند وظیفه سنگینی که بر دوش قوه قضائیه است را حمل کند برای این استان انتخاب کنیم که ایشان حجت‌الاسلام حمیدی که یک روحانی دلسوز بوده و آشنا به امور قضایی است و ۲۱ سال در سیستان و بلوچستان خدمت کرده را انتخاب کردند که از خداوند توفیق روزافزون برای ایشان آرزومندم. رئیس کل سابق دادگستری خراسان جنوبی هم گفت: سه دهه در این استان خدمت کردم و در انجام وظایف سازمانی خود ممکن است قصوری از بنده سرزده باشد که از همه این کوتاهی‌ها حلالیت می‌طلبم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز